۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۷۶۶۰۸۷
حجت الاسلام اسحاقیان:

شهادت سید حسن نصرالله جریان مقاومت را یاری خواهد کرد

شهادت سید حسن نصرالله جریان مقاومت را یاری خواهد کرد
مدیر مدرسه علمیه امراللهی قم با تاکید بر اینکه شهادت سید حسن نصرالله نمی‌تواند مانعی در مسیر جریان مقامت اسلامی باشد، گفت: در این مسیر هر پرچم داری که بر زمین بخورد هزاران پرچم برافراشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین قدمعلی اسحاقیان مدیر مدرسه علمیه امراللهی قم در مراسم شبی با شهدا که در این مدرسه برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ذکر خاطراتی از رشادت های رزمندگان اسلام، اظهار داشت: شهید حسن نصرالله یکی از بزرگترین سرداران جبهه مقاومت بود که تا آخرین لحظه فرمانبردار ولایت بود.

مدیر مدرسه امراللهی قم در ادامه تاکید کرد: این شهادت نمی تواند مانعی در مسیر جریان مقامت اسلامی باشد و در این مسیر هر پرچم داری که بر زمین بخورد هزاران پرچم برافراشته می شود؛ زمانی شهید چمران شهید شدند عده ای خیال کردند جنگ تمام شده و دشمن به پیروزی رسیده است ولی محل شهادت شهید چمران میعادگاه عاشقان شد و سرداران جنگ به آنجا می آمدند و مدد می گرفتند.

شهید حسن نصرالله سی سال پشت استکبار را به خاک مالید

وی با اشاره به ده ها سال مجاهدت شهید سید حسن نصرالله و اینکه وی سی سال پشت استکبار را به خاک مالید، گفت: شهادت سید حسن نصرالله مظلومانه بود و از بدنش قطعاتی اربا اربا باقی ماند؛ قرآن می فرماید شهداء زنده اند و نیروی خود را تقویت می کنند.

مدیر مدرسه امراللهی قم با تاکید براینکه نباید تسلیم حرف های فضای مجازی شد، تاکید کرد: این همه خون های ریخته شده برای آمدن حضرت حجت است و اکنون از حضرت حجت می توانیم دعوت کنیم که بیایند؛ دشمن یهود هیچ بویی از انسانیت نبرده و لحظه به لحظه شیعیان حضرت حجت را به شهادت می رساند و با این شهادت ها جبهه مقاومت قوی تر خواهد شد.

مدیر مدرسه امراللهی قم با اشاره به اینکه شهید ردانی با عشق به حضرت زهرا(س) و تلاش و مجاهدت های فراوان فرماندهی لشکر 14 را برعهده داشت، یادآور شد: بعد شهادت وی رزمندگان گفتند کار لشکر 14 تمام شد اما دیری نپایید که شهید خرازی فرماندهی لشکر را برعهده گرفت و پس از شهادت وی شهید زاهدی این مسئولیت را برعهده گرفت و کار تمام نشد.

تاریخ اسلام و دوران انقلاب اسلامی پر از خبر شهادت مردان بزرگ است

حجت الاسلام اسحاقیان با اشاره به مجاهدت های شهید زاهدی که از ابتدا تا انتهای جنگ در جبهه بود، گفت: بعد از پایان جنگ به اصرار سید حسن نصرالله به لبنان و بعد در سوریه رفت و بعد از پایان ماموریت به شهادت رسید؛ تاریخ اسلام و دوران انقلاب اسلامی پر از خبر شهادت مردان بزرگ است و شهداء لباس سبزگونه شهادت می پوشند و به محضر اربابشان می رسند.

وی با ذکر خاطراتی از رزمندگان جبهه مقاومت، یادآور شد: فرزند شهید زاهدی چند شب گذشته خواب پدرش را دید که در تدارک برای مهمان بزرگ بود؛ شهید صدرزاده روز شهادت خود را تشخیص داده بود.

ارسال نظرات