۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۷۶۶۲۷۱
مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه تشریح کرد؛

گزارشی از برگزاری پنجمین فصل از دومین دوره پودمانی تعالی

گزارشی از برگزاری پنجمین فصل از دومین دوره پودمانی تعالی
حجت الاسلام رهنما با اشاره به برگزاری پنجمین فصل از دومین دوره پودمانی تعالی از همراهی و مشارکت قریب به ۱۱۰ نفر از تعالی جویان و اساتید تربیت محور مدارس علمیه سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید رهنما مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در گفت‌وگویی از برگزاری پنجمین فصل از دومین دوره پودمانی تعالی در نجف آباد خبر داد و اظهار داشت: در این فصل که ذیل پرونده تربیت ذهنی، عقلانی و اجتماعی، فرهنگی ویژه اساتید راهنمای تهذیبی تربیتی مدارس علمیه سراسر کشور بود، بیش 130 نفر از اساتید تربیت محور مدارس علمیه حضور داشتند.

وی افزود: در این دوره مباحث مختلفی در حوزه رسانه، تفاوت های نسلی، شیوه های ارتقای انگیزش طلاب علوم دینی و مباحثی درباره تربیت ذهنی و عقلانی طلاب مطرح شد.

مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه بیان داشت: اتفاق خوبی که امسال رخ داد این بود که برخی دانش آموختگان دوره اول تعالی که نصاب خوب علمی و تربیتی کسب کرده بودند تحت اشراف و نظارت اساتید ارشد به عنوان استاد فصل ارائه های موفقی داشتند. 

حجت الاسلام رهنما ابراز کرد: بحمدالله این فصل اتمام سرفصل های حضوری در دوره دوم بوده و در بازه کوتاهی فصل مجازی دوره پودمانی را در پیش رو داریم که مباحثی  مرتبط با تربیت محیطی و هنری است در این دوره ارائه خواهد شد و بعد از پایان این دوره پس از بررسی پرونده آموزشی و تربیتی این عزیزان با حائزین شرائط حکم راهنمای تهذیبی و تربیتی اعطا خواهد شد.

مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه بیان داشت: با احتساب قریب به 100 نفری که در دوره اول حکم راهنمایی تهذیبی تربیتی دریافت مرده بودند قریب به 110 نفر نیز در این دوره در نوبت صدور حکم قرار گيرند و به فضل الهی ظرفیت راهنمایان تربیتی و تهذیبی را به بیش از 200 نفر می رسانیم
لازم به ذکر است که جهت اجرای دوره سوم طرح پودمانی تعالی مراحل ثبت نام و گزینش و پذیرش در حال طی شدن است و بزودی دوره سوم با حضور جمع زیادی از اساتید کلید خواهد خورد.

ارسال نظرات