۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۶۶۳۷۳
قزل سفلی:

عملیات وعده صادق ۲ پیام امید را به محور مقاومت داد

عملیات وعده صادق ۲ پیام امید را به محور مقاومت داد
معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس گفت: شادی و شعف مردم از این عملیات مقتدرانه نشان از حسن وطن دوستی و آزادی خواهی مردم انقلابی کشور است .
به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس گفت: با اشاره به عملیات غرور آفرین موشکی سپاه در حمله به سرزمین‌های اشغالی گفت: این عملیات در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران، شهادت دبیرکل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله و فرماندهان محور مقاومت و سپاه و دلجویی از مردم لبنان و غزه انجام شده است.
 
وی به عملیات رسانه‌ای صورت گرفته پس از این حمله مقتدرانه اشاره کرد و ادامه داد: بر خلاف عملیات وعده صادق یک که دشمن با عملیات رسانه تلاش کرد که این عملیات را کم رنگ جلوه دهد در عملیات شب گذشته هوافضای سپاه با هماهنگی دولت و نیروهای مسلح، موفقیت کم نظیر این حمله موشکی به جهان مخابره شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه این عملیات غرورآفرین چند پیام مهم به جهان مخابره کرد، گفت: اولین پیام اعلام قدرت بازدارندگی کامل جمهوری اسلامی ایران در حراست و حفاظت از خاک کشور و منافع آن در سطح منطقه است که نشان داد هرگونه اقدام با واکنش سخت، خشن و دردآور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌شود.
 
قزل سفلی ادامه داد: پیام دوم میزان آمادگی خودمان را به دوستانمان در منطقه و جهان نشان داده و همگان فهمیدند که جمهوری اسلامی و فرزندان امام روح الله به حق محور مقاومت علیه ظالمان و مستکبران است.
 
وی افزود: پیام سوم به دشمنان ما این بود که اگر صهیونیست منطقه را مهار نکنند، در عملیات بعدی موجودیت این رژیم کودک کش و منافع آنان از بین خواهد رفت.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: پیام چهارم این عملیات خنثی سازی طراحی دشمن برای حمله به ایران پس حمله به لبنان بود و آنها خوب و واضح فهمیدند که در صورت هرگونه خطای محاسباتی با پاسخ عذاب‌آور روبرو خواهند شد.
 
قزل سفلی در پایان با اشاره به شادی مردم در بعد از عملیات وعده صادق ۲ تصریح کرد: شادی و شعف مردم از این عملیات مقتدرانه نشان از حسن وطن دوستی و آزادی خواهی مردم انقلابی کشور است که اینچنین با تمام وجود از نیروهای مسلح مقتدر کشورمان تشکر و قدردانی کردند.
ارسال نظرات