۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۷۶۶۷۹۷
حجت الاسلام والمسلمین دژکام:

وجود سازمان بازرسی باید جلوی بسیاری از تخلفات را بگیرد

وجود سازمان بازرسی باید جلوی بسیاری از تخلفات را بگیرد
نماینده ولی فقیه در فارس بر ضرورت اخلاق‌مداری از سوی بازرسان تاکید کرد و گفت: شخص بازرس باید دارای چارچوب اخلاقی باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در دیدار با بازرس کل استان فارس با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های مهم حاکمیت تشخیص خلاف است بر ضرورت پیشرفت برای کشف سوءجریان و تخلف در دستگاه‌ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هر چه بیشتر مبنای علمی و تخصصی کار بیشتر شود موفق‌تر خواهیم بود، خطاب به بازرسان، گفت: توانمندی‌های خود را شناسایی و اگر آسیبی وجود دارد نسبت به رفع آن اقدام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس به بازرسی پیشنهاد داد که آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم برای ارتباط با بازرسی و ارائه خدمات را در دستور کار قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون بازرسی به عنوان یک دستگاه فریادرس مطرح است، خواستار فرهنگ‌سازی پیرامون نحوه ارتباط‌گیری گسترده مردم با این مجموعه و همچنین پیشگیری از تخلفات شد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به اینکه مشکلات باید احصا و به صورت هفتگی به مردم اعلام شود، گفت: باید به این قضیه یک نگاه آموزش عمومی داشت.

وی با تاکید بر اینکه در بازرسی‌ها باید موضوعاتی مورد توجه قرار گیرد، افزود: وجود سازمان بازرسی باید جلوی بسیاری از تخلفات را بگیرد و همه از این سازمان حساب ببرند و لازمه حکمرانی خوب است.

امام جمعه شیراز بر ضرورت اخلاق‌مداری از سوی بازرسان تاکید کرد و گفت: شخص بازرس باید دارای چارچوب اخلاقی باشد.

ارسال نظرات