۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۷۶۷۳۲۱

وداع باشکوه مردم قم با پیکر شهید نیلفروشان + تصاویر

وداع باشکوه مردم قم با پیکر شهید نیلفروشان + تصاویر
مراسم وداع با پیکر شهید سردار نیلفروشان در صحن صاحب الزمان (عج) حرم معصومه سلام الله علیها با حضور علما، طلاب، مسؤولان و عموم مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم وداع با پیکر شهید نیلفروشان شب گذشته در صحن صاحب الزمان (عج) حرم معصومه سلام الله علیها با حضور باشکوه و گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم علما، شخصیت ها و مسؤولان استانی، روحانیون، طلاب و علما حضور داشتند و در فضایی معنوی مردم با پیکر شهید راه قدس و مقاومت وداع کردند.

مردم قم پیکر پاک شهید راه قدس را بر شانه های خود بر گرد مضجع نورانی کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) طواف دادند و برای همیشه با او وداع کرده و با سر دادن شعارهای حماسی پیمان بستند که راه او را تا آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام سید حسین مومنی سخنران این مراسم وعده های قرآنی را صادق خواند و با اشاره به آیاتی از سوره احزاب اظهار داشت: با وجود اینکه تمام مشرکین و کفار در جنگ احزاب حضور داشتند ولی مسلمان پیروز شدند و اکنون نیز مردم معتقد به قرآن کریم در مقابل کفار منتظر شهادت یا پیروزی هستند و جبهه مقابل باید منتظر عذاب الهی باشد.

وداع باشکوه مردم قم با پیکر شهید نیلفروشان

لازم به ذکر است در این مراسم پرچم سرخ یالثارات الحسین مسجد مقدس جمکران برروی پیکر پاک شهید نیلفروشان انداخته شد و از سوی تولیت مسجد مقدس جمکران و حرم فاطمه معصومه سلام الله علیها نشان های خادمی این دو مکان شریف به شهید نیلفروشان اهداء شد. 

وداع باشکوه مردم قم با پیکر شهید نیلفروشان

گفتنی است در پایان مراسم نماز میت به امامت حجت الاسلام اجاق نژاد با حضور جمعی کثیری از شرکت کنندگان بر پیکر شهید نیلفروشان اقامه شد

قرار است پیکر شهید نیلفروشان طبق وصیتش در شهر اصفهان به خاک سپرده شود.

وداع باشکوه مردم قم با پیکر شهید نیلفروشان

گزارش تصویری خبرگزاری رسا از مراسم وداع مردم قم با پیکر پاک شهید نیلفروشان را اینجا می توانید مشاهده کنید.

ارسال نظرات