۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۶۷۳۲۶
امام جمعه شهرستان سلسله تاکید کرد؛

ضرورت مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه 

ضرورت مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه 
امام جمعه شهرستان سلسله با اشاره به‌اینکه آسیب‌های اجتماعی تاثیرات عمیق و گسترده‌ای بر فرد، خانواده و جامعه دارد، گفت: با ارائه راهکارهای مناسب باید جلوی آسیب‌های اجتماعی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام‌ مراد امیدی در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ضمن تقدیر از حضور همه اعضای این شورا گفت: خوشبختانه طی این چند ماه اقدامات فرهنگی خوبی در سطح شهرستان سلسله اتفاق افتاده که از جمله آن می‌توان به بازسازی عملیات نصر۴ به همت عزیزان سپاه ناحیه الشتر اشاره کرد که کار ارزشمندی بود و جای تقدیر دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلسله افزود: آسیب‌های اجتماعی تاثیرات عمیق و گسترده‌ای بر فرد، خانواده و جامعه دارد که بی تفاوتی نسبت به آن هزینه‌های اجتماعی مرتبط با پیامدهای آن در پی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان لازم است بصورت منسجم و یکپارچه درباره سلامت روان جامعه بخصوص برای قشر دانش آموزان تلاش کنند و روش‌های مقابله با بحران را به مردم آموزش دهند چراکه با آموزش قطعاً آسیب‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

یوسفوند، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سلسله نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از همه دستگاه‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در جهت برقرای امنیت جامعه افزود: یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی شناسایی به موقع مشکلات و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای رفع آن است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات