۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۶۷۶۷۲
مدیر روابط عمومی شهرداری قم تشریح کرد؛

برنامه های خدمت رسانی شهرداری قم در سالروز رحلت امامزاده مبرقع

برنامه های خدمت رسانی شهرداری قم در سالروز رحلت امامزاده مبرقع
کلانترزاده با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت حضرت موسی مبرقع(ع) برنامه های خدمت رسانی شهرداری قم ‌در سالروز رحلت امامزاده موسی مبرقع را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی کلانترزاده مدیر روابط عمومی شهرداری قم در نشست خبری با اصحاب رسانه که قبل از ظهر امروز در سالن اجتماعات امامزاده مبرقع علیه السلام برگزار شد با اشاره به اقدامات شهرداری و استانداری قم برای سالگرد وفات امامزاده موسی مبرقع(ع) اظهار داشت: : سعی شهرداری و استانداری قم در این ایام این است که خدمات لازم را برای خدمت رسانی به زائران بقاع متبرکه را در طرح جامع پیگیری کند.

وی افزود: شهرداری قم برای طرح توسعه امامزاده مبرقع تعداد ۱۵۰ خانه را خریداری و به طرح توسعه امامزاده مبرقع علیه السلام افزوده است و ان شاءالله طرح های توسعه این امامزاده ادامه داشته و به سرانجام خواهند رسید.

مدیر روابط عمومی شهرداری قم ابراز کرد: شهرداری قم برای ایام رحلت امامزاده مبرقع علیه السلام طرح های توسعه خدمت رسانی در حوزه تاکسیرانی، حمل و نقل و دیگر خدمات لازم برای خدمات بیشتر به زائران امامزاده مبرقع علیه السلام را در دستور کار قرار داده است.

کلانترزاده در پایان مهم‌ترین این خدمات را استقرار تیم‌های آتش نشانی، سرویس‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی، خدمات پارکینگ رایگان، ایجاد سرویس های بهداشتی سیار، تامین آب شرب، فضاسازی شهری، برپایی موکب فرهنگی برای کودکان و نوجوانان ذکر کرد.

ارسال نظرات