۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۶۷۶۸۵

پیام تبریک دبیر مجمع نمایندگان طلاب زنجان به امام جمعه این شهرستان

پیام تبریک دبیر مجمع نمایندگان طلاب زنجان به امام جمعه این شهرستان
حجت الاسلام اسکندری نماینده طلاب خدابنده و حومه با صدور پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین حسینی به نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از زنجان، حجت الاسلام محمد رضا اسکندری زنجانی نماینده طلاب و علمای خدابنده و حومه با صدور پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی به نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان را تبریک گفت.

متن پیام نماینده طلاب و علمای خدابنده و حومه به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم 
جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای سید مصطفی حسینی دامت توفیقاته 
 
استان قهرمان زنجان از دیرباز دیار عالمان و سلحشوران در عرصه های مختلف معنوی و مذهبی و سرآمد سایر ساحت های فرهنگی بوده است.
 
حال امیداورم با توجه به انتخاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر حکیم و معظم انقلاب دام ظله الوارف در تصدی جایگاه نماینده ولی فقیه و امامت جمعه شهر زنجان شاهد انسجام و اتحاد بیش از پیش مردمی در مسیر گام دوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی باشیم.
 
اینجانب ضمن تبریک به جنابعالی و آرزوی موفقیت در این مسئولیت خطیر با تمام وجود آماده همراهی و همکاری در پیشبرد اهداف هستم.
 
در پایان از خداوند متعال دوام توفیق و خدمت به مردم غیور و حسینی زنجان را در سایه سار وجود ذی جود حضرت حجت ارواحنافداه و رهبر فرزانه انقلاب دامت برکاته برای جنابتان خواستارم.
 
محمد رضا اسکندری زنجانی
نماینده طلاب و علمای خدابنده و حومه
دبیر مجمع نمایندگان زنجان در حوزه مبارکه قم
ارسال نظرات