۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۶۹۷۲
به همت شماری از طلاب حوزه علمیه؛

نمایشگاه تفسیر تجسمی قرآن کریم در رشت برپا شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه تفسیر تجسمی قرآن کریم با موضوع دعا و نیایش برای سومین بار در شهرستان رشت برپا شد.
نمايشگاه تفسير تجسمي قرآن
حجت‌الاسلام مهدی روحی، معاون اداری و مالی مؤسسه فرهنگی یاران سبز موعود، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: سومین نمایشگاه تفسیر تجسمی قرآن کریم به همت شماری از طلاب حوزه علمیه در رشت برگزار شد.

وی از همکاری آموزش و پرورش در برگزاری این نمایشگاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 8 بهمن ماه در رشت آغاز شده و تا 15 اردیبهشت ماه 89 به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت و عموم مردم می‌توانند با حضور در این نمایشگاه با تفسیر قرآن به صورت تجسمی آشنا شوند.

حجت‌الاسلام روحی با بیان این که در سی غرفه این نمایشگاه آیات قرآن مربوط به انبیا الهی از حضرت آدم به صورت جذاب به تصویر کشیده شده است، اظهار داشت: در خصوص کارقرآنی فعالیت‌های بسیاری به ویژه در بخش حفظ و تفسیر شده است؛ اما تاکنون به صورت تصویری کار عمده‌ای صورت نگرفته بود که ما در این کار تلاش کردیم این امر را نهادینه کنیم.

وی مدت زمان برای بازدید از نمایشگاه تفسیر تجسمی قرآن را حدود نود دقیقه عنوان کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه طلاب حوزه علمیه به عنوان راوی حضور دارند که به بازدیدکنندگان روایت گری می‌کنند.

مدیر نمایشگاه تجسمی قرآن کریم اظهار داشت: در عصر حاضر باید قرآن را به صورتی به مردم ارائه کرد تا در دل آن‌ها بنشیند و برگزاری چنین نمایشگاه در ترویج فرهنگ قرآنی تاثیر بسزای خواهد داشت.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک چنین نمایشگاهی در اردوگاه رامسر برگزار خواهد شد.

گفتنی است، این نمایشگاه در خیابان سعدی رشت جنب درمانگاه فرهنگیان برگزار شده است./917/پ202/ص

ارسال نظرات