۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۷۰۸۱
برای نخستین بار؛

جایزه ادبی حوزه علمیه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان تعیین شد

خبرگزاری رسا ـ برای نخستین بار در کشور جایزه ادبی حوزه علمیه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تعیین شد.
مسعود زارعيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد مسعود زارعیان، ‌دبیر اجرایی دومین جشنواره ادبی هنری حوزه خراسان، امروز در نشست خبری این جشنواره گفت: در صورت فراهم شدن شرایط برای برگزاری جایزه ادبی هنری حوزه های علمیه در سال آینده،‌ برگزاری این جشنواره به مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان محول خواهد شد.

وی با بیان اینکه زبان تبلیغ در جهان امروز متفاوت شده است،‌ادامه داد: در جهان امروز گفتمان ها تغییر کرده و اگر در تبلیغ برنامه مدون و مناسبی را نداشته باشیم نمی توانیم در نشر پیام های دینی موفق باشیم.

زارعیان با بیان اینکه بیش از 200 نفر از طلاب در این جشنواره شرکت کرده اند ‌یادآور شد: از این تعداد، بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در بخش فیلم از یک نفر تقدیر ویژه و از دو نفر تقدیر، در بخش پژوهش نیز از یک نفر تقدیر، می شود.

مدیرگروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در بخش عکس سه عکاس مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و در بخش عکس موبایل یک اثر شاسیته تقدیر شناخته شد، همچنین در بخش فیلم یک نفر تقدیر ویژه و دو نفر مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش شعر سه نفر دارای مقام و دو نفر شایسته تقدیر، در بخش خوشنویسی، سه نفر دارای مقام و سه نفر شایسته تقدیر و در بخش گرافیک تنها از یک نفر تجلیل خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره ادبی هنری حوزه خراسان، یادآور شد: در بخش فیلمنامه یک نفر شایسته تقدیر، در طرح و ایده یک نفر دارای مقام سوم و دو نفر شایسته تقدیر، در بخش وبلاگ نیز دو نفر به عنوان نفرات دوم و سوم و سه نفر شایسته تقدیر شناخته می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ادبی هنری حوزه، در روز چهارشنبه دوازدهم اسفند ماه، گفت: این مراسم با حضور پرویز شیخ طادی، نویسنده و کارگردان سینما، حجت‌الاسلام محمدتقی انصاری، تهیه کننده سینما و تلویزیون، حجت‌الاسلام مظفر سالاری»، نویسنده و پژوهشگر، سید‌ محمدرضا فخری، مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی پارسی بلاگ و دفتر توسعه وبلاگ دینی برگزار خواهد شد./930/پ202/ص
ارسال نظرات