۲۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۷۷۸۸۶
امام جمعه اصفهان:

فتنه اخیر سبب اتحاد و انسجام ملت ایران شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به راهپیمایی گسترده مردم در نهم دی گفت: دشمنی های فتنه انگیز که از داخل و خارج از کشور حمایت می شد سبب اتحاد و انسجام بیشتر مردم ایران شد.
ْآيت الله سيديوسف طباطبايي، نماينده ولي فقيه در اصفهان


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به حماسه آفرینی مردم در نهم دی اشاره کرد و گفت:‌ دشمنی های فتنه انگیز که از داخل و خارج از کشور حمایت می شد باعث اتحاد و انسجام بیشتر مردم شد و توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

وی در ادامه خدمت به خانواده شهدا و جانبازان را کاری بزرگ و ارزشمند توصیف کرد و با بیان این‌که دستور تشکیل بنیاد شهید توسط امام خمینی(ره) از الهامات الهی بود، اظهار داشت: آینده نگری در تصمیمات امام راحل‌(ره) در جریان انقلاب اسلامی و پس از آن، انسان را متوجه الهام الهی به ایشان می کرد.

آیت الله طباطبایی تصریح کرد: الهام به معنای نزول وحی نیست بلکه طبق وعده الهی هر کس بر خدا توکل کند و کار خدایی کند خداوند در همه امور او را یاری می کند و این اثرگذاری و آینده نگری در تصمیمات امام خمینی(ره) چیزی جز الطاف الهی نبود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضرت امام (ره) پیش از انقلاب نیز به خانواده های شهدا و زندانیان انقلابی یاری می رساندند و دستور تشکیل بنیاد شهید را قبل از آغاز جنگ تحمیلی صادر فرمودند و این نشان از آینده نگری و دور اندیشی امام بود.

وی اظهار داشت: نهادهایی که به دستور امام (ره) تشکیل شده است از بهترین، سالم ترین و معنوی ترین نهاد ها هستند که کمترین مشکل و انحراف را داشته اند.

امام جمعه اصفهان خطاب به کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان خدمت به خانواده های شهدا و جانبازان کاری معنوی و ارزشمند دانست و گفت:خدمت به جانبازان از توفیقات الهی است که شامل حال شما شده است.

آیت‌الله طباطبایی خاطر نشان کرد: شما خدمتگزار قشری هستید که برای نظام و انقلاب فداکاری و از خودگذشتگی داشته اند، از این رو به دور از منافع مادی و فقط برای خدا قدم بردارید که به لطف او اجری مضاعف شامل حالتان می شود.

وی، شهدا و جانبازان را مایه برکت نظام دانست و گفت: به برکت شهدا و جانبازان با وجود همه دشمنی های صورت گرفته، امنیت خوبی بر کشور حاکم است. /920/د102/ص

ارسال نظرات