مأموریت ما گرهگشایی فرهنگی است نه رقابت نمایشی

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، حجتالاسلام والمسلمین سید محمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه با تأکید بر رویکرد آرمانمحور این سازمان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی هیچگاه به دنبال نام و نشان نبوده، بلکه تمرکز آن بر گرهگشایی از مشکلات اجتماعی و تبیین معارف دینی در بستر جامعه است.
وی با اشاره به همکاری گسترده دستگاهها و نهادهای خدماتی با این سازمان در اجرای مأموریتهای فرهنگی افزود: هدف مشترک همه ما، توسعه فرهنگ دینی و تقویت معنویت در جامعه است که در این میان نقش رسانهها به عنوان معلمان فکری جامعه بسیار کلیدی و غیرقابل چشمپوشی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه رسانهها میتوانند بازوی مهم تبلیغ و جهاد تبیین باشند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران و فعالان رسانهای در خط مقدم نبرد نرم فرهنگی قرار دارند و باید با هوشیاری و ظرافت در برابر هجمههای نظام سلطه، از باورهای مردم و نهاد خانواده صیانت کنند.
حجتالاسلام حسینی همچنین با اشاره به اجرای طرح ملی «زندگی با آیهها» در استان گفت: در این طرح فرهنگی، بیش از ۶۵۲ هزار نفر در استان از محتوای آن بهرهمند شدند و همکاری ۱۳۶ رسانه فعال در پوشش و گسترش پیامهای دینی در این طرح، نشان از ظرفیت بالای رسانههای استان در خدمت به فرهنگ دینی دارد.