۱۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۸۵۹۴
فرماندار اهواز:

بیش از 3 میلیون نفر در ایام نوروز به خوزستان سفر کردند

خبرگزاری رسا ـ فرماندار اهواز گفت: در ایام نوروز بیش از 3 میلیون نفر وارد استان خوزستان ‌شدند که از این تعداد‌ 2 میلیون و 700 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور سفر کردند.
عبدالعزيز فدعمي فرماندار اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز، روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام نوروز سال جاری بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور و گردشگران خارج از استان به شهرستان اهواز وارد شدند.

وی افزود: در ایام نوروز بیش از 3 میلیون نفر به استان خوزستان وارد شدند که از این تعداد‌ 2 میلیون و 700 هزار نفر به شهرستان اهواز سفر کردند.

فدعمی بیان این که هر کاروان راهیان نور ورودی به خوزستان بی‌شک به شهرستان اهواز سر‌زده است، گفت: اثرگذاری این شهرستان در جنگ تحمیلی و موقعیت اهواز از نظر اسکان کاروان‌های راهیان نور سبب شد بسیاری از کاروان‌های راهیان نور به این شهرستان سفر کنند.

وی با اشاره به این‌که میزان گردشگران شهرستان اهواز نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است، ادامه داد: احتمال می‌رفت در سال ‌جاری گردشگران بسیار زیادی به شهرستان اهواز وارد شوند و مسؤولان خود را برای آماری بیش از سه میلیون نفر آماده کرده بودند؛ اما وجود پدیده گرد و خاک برای استان خوزستان سبب شد تا استقبال از خوزستان به اندازه پیش‌بینی‌ها نباشد./945/پ202/س

ارسال نظرات