۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۹۲۶۹
امام جمعه اصفهان:

مساله هسته ای یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طباطبایی پیشرفت های اخیر در موضوع هسته ای را حاصل تدبیر عمیق رهبر انقلاب و همت ارزشمند دولت اعلام کرد و اظهار داشت: دانشمندان و فعالان علمی و هسته ای کشور باید با همتی مضاعف در جهت نیل به اهداف بلند خود گام بردارند.
ْآيت الله سيديوسف طباطبايي، نماينده ولي فقيه در اصفهان
به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با تعدادی از مدیران و کارشناسان منطقه هسته ای اصفهان ضمن تبریک روز ملی انرژی هسته ای، از پیشرفت های اخیر هسته ای کشورمان قدردانی کرد و اظهار داشت: مساله هسته ای انصافا یکی از بزرگترین افتخاراتی است که شامل حال کشور شده است و همین امر دشمنان را حساس کرده است.

آیت الله طباطبایی پیشرفت های اخیر در موضوع هسته ای را حاصل تدبیر عمیق رهبر انقلاب و همت ارزشمند دولت اعلام کرد و اظهار داشت: دانشمندان و فعالان علمی و هسته ای کشور باید با همتی مضاعف در جهت نیل به اهداف بلند خود گام بردارند.

وی ادبیات جنگ طلبانه اوباما را نشانه ضعف سیاست های آن ها دانست و اظهار داشت: ملت ایران بدانند دشمنان اگر بخواهند بر علیه ما اقدامی انجام دهند اعلام نمی کنند لذا این تهدیدات علنی برای ایجاد رعب و وحشت در مردم و جلوگیری از پیشرفت های ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عملیات روانی را از روش های دشمنان اسلام از صدر تا کنون دانست و گفت: در قرآن کریم آمده است که فرعون مردم را خفیف می کرد تا از او اطاعت کنند و این همین روشی است که دشمنان ما در پیش گرفته اند.

وی تصریح کرد: ابرقدرت های جهانی از شکسته شدن ابهتشان در دنیا توسط ایران نگرانند چرا که ایران تنها کشوری است که مستقل و بدون وابستگی به غرب و شرق پله های پیشرفت و ترقی را طی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان وجود دشمن را واسطه رشد انسان ها و دولت ها دانست و خاطر نشان کرد: روح و جسم در سختی رشد می کند اما لازمه مقابله با دشمنان این است که از تهدیدات آن ها هیچ هراسی به دل راه ندهیم و با پایمردی و استقامت در برابر آن ها بایستیم.

وی به نامگذاری سال همت مضاعف، کار مضاعف توسط رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: اصلاح الگوی مصرف و همت مضاعف 2 عامل ترقی انسان هاست که بسیار مدبرانه از طرف مقام معظم رهبری در دو سال پیاپی مطرح شده است.

آیت الله طباطبایی همت و کار مضاعف را از شاخه های الگوی مصرف برشمرد و خطاب به مدیران و کارشناسان منطقه هسته ای اصفهان گفت: همانطور که ملت و دولت به خاطر عزتی که بدست آورده اید به شما افتخار می کنند شما نیز به خاطر ملت و نسل های آینده در مسیر رسیدن به اهداف متعالی خود در هیچ مقطعی از زمان کوتاه نیایید .

امام جمعه اصفهان به مدیران و مهندسان هسته ای توصیه کرد : زمان را از دست ندهید و مواظب باشید روزها مساوی نباشند که با کار و پیشرفت هر روز شما هدیه ای به ملت و ملتهائی است که چشم به فعالیت و خبرهای پیشرفت و افتخار آفرینی شما دوخته اند.

در ابتدای این دیدار آقای مهندس فرهنگ به نمایندگی از مدیران و کارکنان منطقه هسته ای اصفهان گزارشی کاملی از فعالیتهای مختلف صنعت هسته ای و برنامه های آینده این صنعت بیان کرد .

وی ضمن برشمردن پیشرفتهای قابل توجه در این صنعت از حمایتهای بی دریغ مردم عزیز ، مسئولین و روحانیت تشکر کرد./917/د102/ص

ارسال نظرات