۲۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۷۹۴۰۶

فرزند خواندگی از دیدگاه اسلام در رادیو معارف بررسی می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف گفت: موضوع «فرزند خواندگی» از دیدگاه اسلام در برنامه فقه و زندگی رادیو معارف بررسی و تبیین می شود.
راديو معارف


حجت الاسلام سعید طالبی نیا، مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: یکی از موضوعاتی که جامعه فعلی ما نیازمند درک حقائق و ضرورت ها و ملزومات آن است مسأله فرزند خواندگی است، در همین راستا، موضوع «فرزند خواندگی ازدیدگاه اسلام» دربرنامه فقه و زندگی رادیو معارف بررسی و تبیین می‌شود.

وی در ادامه افزود: گروه فقه و سیره رادیو معارف تلاش خواهد کرد تا در چند برنامه، این موضوع را مورد کنکاش قرار دهد و به بررسی و تبیین زوایای فقهی و قانونی آن بپردازد.

حجت الاسلام طالبی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین حسن عالمی از پژوهشگران مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) و آقای الوند سرپرست دفتر امور شعبه خانواده سازمان بهزیستی کل کشور مهمان این هفته برنامه زنده "فقه و زندگی" خواهند بود که در خصوص «ولایت و محرمیت در فرزندخواندگی »به تبادل نظر خواهند پرداخت.

حجت الاسلام طالبی نیا یادآور شد: برنامه زنده فقه و زندگی هر هفته یکشنبه از ساعت 18 تا 19 از رادیو معارف پخش می شود و محمد جواد طلوعی، تهیه کننده و سردبیر؛ محمد حسین پور، دستیار و سیدمرتضی موسوی نژاد کارشناس مجری این برنامه هستند.

گفتنی است، علاقه مندان به کسب آگاهی از برنامه های رادیو معارف می توانند به پایگاه این رادیو ‏به نشانی اینترنتی
www.radiomaaref.ir مراجعه کنند./919/پ202/ع

ارسال نظرات