۲۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۹۴۵۱
آیت الله موسوی جزایری :

سلاح هسته ای هیچ ملتی را پیروز نمی کند

خبرگزاری رساـ آیت الله موسوی جزایری در خطبه های نمازجمعه این هفته اهواز سلاح هسته ای را فاقد هرگونه قوه برای پیروزی ملت ها دانست.
آيت الله موسوي جزايري در نماز جمعه اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به برگزاری کنفراس خلع سلاح هسته‌ای در تهران گفت: این کنفرانس یک امر به معروف و نهی از منکر بسیار وسیعی است که تمام قدرت های کافر پوشالی جهان را تحت پوشش قرار می دهد .

وی جمهوری اسلامی ایران را در خط مقدم این فریضه بزرگ در جهان عنوان کرد و در ادامه به تشریح مبانی استفاده از سلاح هسته ای از نگاه اسلام و تمام ادیان الهی پرداخت و افزود: استفاده از سلاح اتمی از نظر تمامی ادیان الهی غیر قابل قبول است اما استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای برای همه مجاز است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین به شکست های سال های اخیر رژیم صهیونیستی مقابل حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین اشاره کرد و یادآور شد: این رژیم با داشتن سلاح اتمی نتوانست پیروز شود و این نشان داد که سلاح هسته ای هیچ ملتی را پیروز نمی کند .

امام جمعه اهواز خطاب به ابر قدرتها و همه ملت ها و دولت هاگفت : به خود بیایید و دنیا را از این خطر بزرگ نجات دهید.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از تمامی ارتشیان تشکر و قدردانی و خاطرنشان کرد: ارتش ما نقش مهم خود را در جنگ نشان داد و امروز نیز به خوبی کار حفاظت و پاسداری از کشور را انجام می دهد.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) بر لزوم تشکیل محافل و مراسمی در شان و مقام آن حضرت که بتواند حق عظیم آن حضرت بر مسلمانان را ادا کند تاکید کرد ./945/پ202/ص
ارسال نظرات