۲۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۸۰۵۷۸
از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی؛

همایش کارکردها و جاذبه‌های دین وحیانی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فراخوان همایش کارکردها و جاذبه‌های دین‌ وحیانی از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) اعلام شد.
نشست علمي


به گزارش خبرگزاری رسا، دین وحیانی که از سوی خداوند متعال برای هدایت انسان‌ها نازل شده است، در عرصه‌های گوناگون حیات بشری دارای پیام است. تبیین و تحلیل کارکردها و جاذبه‌های دین وحیانی براساس منابع غنی اسلام، نقشی تاثیر‌گذار در هدایت جوامع بشری و نیز برطرف ساختن دغدغه‌های آنها خواهد داشت.

معاونت پژوهش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) به پیشنهاد گروه کلام و فلسفه دین و با همکاری سایر گروه‌ها به منظور ایجاد نشاط و پویای علمی بیشتر میان دانش‌پژوهان و فارغ‌التحصیلان گروه‌های علمی مؤسسه، همایش دانش پژوهی «کارکردها و جاذبه های دین وحیانی » را دی‌ماه سالجاری برگزار می‌کند.

براساس این گزارش، از دانش‌پژوهان و فارغ‌التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) دعوت شده است تا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.qabas.org و مشاهده محورهای مورد نظر، چکیده آثار خود را حداکثر تا 15 مهرماه و اصل آثار را تا 25 آبان‌ماه به دبیرخانه همایش به نشانی ـ قم ـ بلوار جمهوری اسلامی ـ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) ـ اداره همایش‌ها و نشست‌های علمی ارسال کنند.

مقالات در سه سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارزیابی می‌شود و باید به صورت تایپ شده در محیط word و حداکثر در 25 صفحه به همراه فایل آن ارائه شود. مقالات برتر افزون بر انتشار در نشریات تخصصی، از حمایت‌های مالی و معنوی هم برخوردار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02512909099 تماس و یا به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) به نشانی www.qabas.org مراجعه کنند. /920/د102/ع

ارسال نظرات