۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۸۱۲۲۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

آمریکا و رژیم صهیونیستی متهمان اصلی حادثه تروریستی زاهدان هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، رژیم استکباری آمریکا و سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را متهمان اصلی حادثه تروریستی زاهدان دانست.
 انفجارهاي زاهدان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی ، رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان صبح امروز با ابراز همدردی اعضای خانواده شهدا و مجروحان حادثه تروریستی زاهدان گفت: متهمان اصلی این جنایت وحشیانه رژیم استکباری آمریکا و سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی هستند که بارها و بارها برای ناامن جلوه دادن کشور از تروریست های منطقه حمایت صریح کرده اند.

حجت الاسلام حسینی افزود: عاملان این انفجارها با هدف قرار دادن یک مسجد شلوغ جان نمازگزاران و عابران بی گناه را می گیرند و خانواده های زیادی را در شب میلاد امام عدالت گستر حضرت حسین بن علی (ع) داغدار می کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم عزیز ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورا تا پای جان بر سر آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و هیچ اقدامی نمی تواند در این راه مقدس خلا ایجاد کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به حضور پرشور مردم سیستان و بلوچستان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای این حادثه تروریستی افزود: مردم سیستان و بلوچستان روز گذشته بلوغ و شعور سیاسی و وحدت و یکپارچگی شیعه و سنی در محکومیت این حادثه را به همه معاندان نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه هدف دشمنان اسلام تفرقه شیعه و سنی است تصریح کرد: دشمنان اسلام بویژه امریکای جنایتکار و اسرائیل قاصب چنان از همدلی و وحدت برادران مسلمان بیمناک هستند که در هر فرصتی تلاش می کنند به خیال باطل و جاهلانه خود در بین ملت مسلمان ، تفرقه و کینه را جایگزین اخوت و برادری کنند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه سرنوشت حتمی این جنایتکاران و حامیان آنان بدنامی در بین ملت ایران و گرفنار شدن در چنگال قانون است افزود: جنایتکاران باید با عبرت از سرنوشت تروریست هایی نظیر سرکردگان گروه جند الشیطان دست از اقدامات جنایتکارانه خود بکشند.

وی افزود: از مسئولان نظامی و قضایی کشور انتظار می رود با شناسایی سریع عاملان و آمران این جنایت وحشیانه، آنان را به سزای عمل ننگین خود برسانند./917/د102/ص
ارسال نظرات