۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۸۱۲۸۳

تولیت آستان قدس رضوی با آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی با حضور در محل اقامت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در شهر مقدس مشهد، با وی دیدار و گفت و گو کرد.
آيت الله صافي گلپايگاني و آيت الله واعظ طبسي آيت الله صافي گلپايگاني و آيت الله واعظ طبسي آيت الله صافي گلپايگاني و آيت الله واعظ طبسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از مشهد، آیت الله عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی،‌  دوشنبه،‌ 28 تیرماه، با حضور در محل اقامت حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، در مشهد مقدس، با وی دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که ‌به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی،‌ گزارشی از برنامه ها، اقدامات و طرح های آستان قدس رضوی و همچنین روند امور مربوط به حوزه های علمیه شهر مشهد و استان خراسان رضوی ارائه کرد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نیز در این دیدار به طرح دیدگاه های خود در خصوص مسائل جاری کشور و همچنین وضعیت حوزه های علمیه شهر مشهد و استان خراسان پرداخت و رسالت ها و ماموریت های حوزه های علمیه را متذکر شد.

گفتنی است، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، هم اکنون در سفر تبلیغی فصل تابستان،‌ در مشهد مقدس به سر می برد و در این جریان این سفر برنامه هایی نیز با طلاب و روحانیان این شهر داشته است.

قابل ذکر است، همزمان با آغاز فصل تابستان و فراگیر شدن تبلیغ مبلغان حوزه‌های علمیه، شماری از مراجع تقلید و اساتید حوزه‌ علمیه براساس سنتی دیرینه به سفر تبلیغی عزیمت کرده اند.

حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، لطف‌الله صافی گلپایگانی، سیدموسی شبیری زنجانی و جعفر سبحانی،‌ جوادی آملی از مراجع تقلید، در فصل تابستان، جهت تبلیغ دین و دیدار و گفت و گو با مردم به شهر های مختلف کشور عزیمت کرده اند.

حضرت آیت الله نوری همدانی نیز هفته گذشته، در پی دعوت مسؤولان و اقشار مختلف مردم استان کرمان،‌ در قالب هیاتی به این استان سفر کرد و به مدت یک هفته نیز در این شهر حضور داشت و در جمع مردم،‌ مسؤولان،‌ خانواده های شهدا،‌ نخبگان و حوزویان به ایراد سخن پرداخت. /924/پ202/ص
ارسال نظرات