۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۸۱۵۷۶
امام جمعه خرمشهر:

پرداخت مالیات لازمه پیشرفت ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرمشهر پرداخت مالیات را لازمه پیشرفت ایران اسلامی دانست و گفت: پرداخت مالیات وظیفه هر ایرانی است و همه ما باید نسبت به این موضوع احساس مسئولیت داشته باشیم.
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی امام جمعه خرمشهر در خطبه این هفته نماز جمعه در مسجد جامع خرمشهر با اشاره به بهانه‌جویی استکبار جهانی علیه ایران اظهار داشت: اعمال تحریم‌های اخیر و دست آویز قراردادن برخی مسائل انحرافی غیر واقعی همچون احتمال دستیابی ایران به سلاح اتمی در صدد بهانه‌جویی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به بهره گیری کشورها غربی از فرصت های ناعادلانه ای که سازمان ملل در اختیار آنها قرار می دهد تصریح کرد: آمریکا و کشورهای غربی عمل کنند در صورتی که نتایج قابل انتظار خود را با توجه به امکانات موجود به دست نیاورند از ابزارهایی مانند قدرت نظامی هم استفاده می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خرمشهر ابراز داشت: بررسی و تحلیل رویدادها و روندهای بین‌المللی گویای این مسئله است که نظام قدرت در سطح جهانی با استفاده از تمام ابزارهای دیپلماتیک از یک سو و امکانات رسانه‌ای و ارتباطاتی همواره توجیه‌گر رفتارهای خود در زمینه دستیابی به اهداف خود بوده است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به مسئله لزوم پرداخت مالیات از سوی آحاد جامعه اشاره و با بیان این که پرداخت مالیات وظیفه هر ایرانی است و همه ما باید نسبت به این موضوع احساس مسئولیت داشته باشیم افزود: نظام جمهوری اسلامی بدون پرداخت مالیات ملت ایران نمی‌توانند به پیشرفت‌های لازم دست یابد بنابراین باید نسبت به این موضوع توجهی جدی کرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به هفته جوان و با بیان این که باید برای اشتغا‌زایی جوانان در این شهرستان را افزایش دهیم تا مشکلات جوانان برطرف شود، تصریح کرد: مسئولان ذیربط باید تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

خطیب جمعه خرمشهر در ادامه به سالروز میلاد باسعات منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) اشاره کرد و گفت: باید شناخت و آگاهی خود را از موضوع انتظار افزایش دهیم.

وی در پایان خواستار برگزاری هر چه با شکوه تر جشن میلاد امام زمان(عج) در شهرستان خرمشهر شد./945/پ202/ص

ارسال نظرات