۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۸۳۰۶۳
امام جمعه موقت رشت:

آمریکا و رژیم صهیونیستی هرگز تاب مقابله با ایران اسلامی را ندارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت با تأکید براین‌که دیگر دوران استکباری آمریکا به سر آمده است، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید این واقعیت را بپذیرند که قدرت بی‌رقیب نیستند.
حجت الاسلام مير کاظم حسيني اشکوري، امام جمعه موقت رشت،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام سیدکاظم میرحسینی‌اشکوری، امام جمعه موقت رشت، در خطبه های عبادی وسیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به اعلام آمادگی رییس جمهور کشورمان برای مذاکره با رییس جمهور آمریکا گفت: رییس جمهور آمریکا به دلیل ناتوانی، برگزاری این مناظره را رد کرده است.

وی در ادامه سخنانش به تجاوز رژیم صهیونیستی به مرز لبنان اشاره کرد و افزود: تصرف منطقه‌ای از مرز لبنان و دیگری آزمایش و محک زدن رژیم صهیونیستی در مقابل ارتش لبنان دو هدف عمده در این تجاوز بود که با شکسته روبه‌رو شد.

امام جمعه موقت رشت با تأکید براین‌که دیگر دوران شکست ناپذیری آمریکا به سر آمده است، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید این واقعیت را بپذیرند که قدرت بی‌رقیب نیستند بلکه آسیب پذیرند و هرگز تاب مقابله با ایران مقتدر را ندارند.

وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگارانی که برای حفظ نظام و قرآن در عرصه رسانه فعالیت می کنند، برای کشور ارزشمند هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان در ادامه با بیان این‌که توزیع ناعادلانه خدمات مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کند، افزود: خدمات‌دهی باید طبق عدالت باشد.

خطیب موقت رشت تفاوت بین گفتار و عمل را آفت دیگر مدیریتی خواند و تصریح کرد: برخی گزارش‌ها نادرست است و امیدواریم مدیران به این مسائل توجه کنند.

وی حفظ مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: فتنه‌های اخیر از سوی همین مردم خنثی شده و باید آنها را حفظ کنیم.

امام جمعه موقت رشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که ماه رمضان، ماه سرمایه گذاری و آماده سازی انسان است، افزود: خداوند در ماه رمضان همه بندگان را برای عبادت و ساختن روح و روان دعوت کرده است.

وی با اشاره به این‌که در ماه رمضان درهای جهنم بسته و بهشت اماده پذیرش بهشتیان است، تصریح کرد: باید در مقابل امتحان الهی که همان روزه دهان و روح است، آماده باشیم.

خطیب جمعه رشت درپایان با انتقاد از ایجاد ایستگاه دریافت عوارض در منطقه امامزاده ابراهیم‌(ع) شفت، آن را اقدامی ناپسند خواند و گفت: نود درصد وجوه امامزاده ابراهیم در همان منطقه هزینه می‌شود و ایستگاه دریافت عوارض، گدایی مدرن است./950/پ201/س
ارسال نظرات