۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۸۳۷۵۶
استاندار خراسان رضوی:

خنثی سازی توطئه های دشمن در گرو بصیرت و پیروی از مرجعیت دینی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه موج بیداری اسلامی جوانان دشمن را به زانو درآورده استگفت: امروز خنثی شدن توطئه های دشمن جز با آگاهی و پیروی جوانان از محور انقلاب اسلامی یعنی رهبر معظم انقلاب و مرجعیت دینی امکان پذیر نیست.
محمود صلاحي، استاندار خراسان رضوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از مشهد، محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی شب گذشته در مراسم افتتاحیه طرح معرفتی ضیافت اندیشه در دانشگاه فردوسی گفت: در زمانی که بسیاری از کشورها از کهولت سن جمعیت رنج می برند، کشور ما از جوان ترین کشورهای دنیا به حساب می آید.


وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، جوان، راه حل است نه مسأله و ما پس از پیروزی انقلاب و به ویژه در دفاع مقدس و در مقاطع مختلف بهره مندی وسیع از حضور جوانان در همه صحنه ها را به عینه شاهد بوده ایم، صدها هزار جوان نسل پیش از شما در جبهه ها با چنگ و دندان جنگیده و در مقابل تسلیحات استکبار جهانی ایستادند و دفاع کردند و با اینکه در 300 سال گذشته جنگ و تهدیدی برای ایران نبوده مگراینکه بخشی از این سرزمین جداشود، نگذاشتند یک وجب از این خاک به دست بیگانه بیفتد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش جوانان در سازندگی میهن اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب علمی و فرهنگی بود که برکات بسیاری به دنبال داشت.

وی ادامه داد: امروز موج بیداری اسلامی دانشجویان، دشمنان را نگران کرده و بصیرت دینی و اجتماعی دانشجویان آنان را به زانو درآورده است زیرا همه تلاش ان ها برای رواج فساد و بی مسوولیتی در میان جوانان بی نتیجه مانده است.

صلاحی با بیان اینکه هرچه بیداری جوامع دنیا خصوصا کشورهای اسلامی بیشتر باشد انقلاب اسلامی به هدفش نزدیکتر می شود اظهار داشت: امروز خنثی شدن توطئه های دشمن جز با آگاهی و پیروی جوانان از محور انقلاب اسلامی یعنی رهبر معظم انقلاب و مرجعیت دینی امکان پذیر نیست.

وی با تأکید براینکه بصیرت نیاز گذشته، امروز و آینده ماست گفت: آنچه در برهه ای از تاریخ جوامع اسلامی را رو به شکست می برد عدم بصیرت بود که امروز در میان جوانان ما به حدکافی وجود دارد، حضرت علی(ع) خطاب به یارانشان می فرمودند دوست دارم بصیرت بر لبه های شمشیر شما حمل شود.

خاطرنشان می شود در این مراسم آیت الله معصومی، رییس نهاد نمایندگی رهبری در منطقه نه دانشگاه آزاد، شبستری، رییس دانشگاه علوم پزشکی، عاشوری، رییس دانشگاه فردوسی، حجت الاسلام احمدپور مسوول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فردوسی و حجت الاسلام اسدی مسوول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز حضور داشتند.

گفتنی است طرح معرفتی ضیافت اندیشه به همت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های فردوسی، علوم پزشکی و آزاد مشهد از 23 مرداد تا دوازده شهریورماه با حضور بیش از سه هزار دانشجو از 190 دانشگاه کشور در مشهد برگزار می شود./930/پ202/ص
ارسال نظرات