۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۸۳۹۳۲

استقبال نوجوانان اردبیلی از طرح مربی روحانی

خبرگزاری رسا ـ مدیر کانون پرورش فکری کودکان اردبیل از استقبال کودکان و نوجوانان این استان از طرح مربی روحانی خبر داد.
فعاليت فرهنگي مبلغان حوزه علميه در تابستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، ناهید الله ‌وردی ‌زاده، مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، امروز در نشست با مربیان ‌روحانیون کتابخانه‌های سیار روستایی اظهار داشت: طرح مربی روحانی در کتابخانه‌های سیار روستایی با هدف فعالیت روحانیت آگاه و جوان‌گرا جهت تعمیق و توسعه فعالیت های دینی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح تابستانی مربیان کتابخانه های سیار استان از روحانیان و مبلغان جوان به عنوان میهمانان ویژه و آشنا به زبان کودک در اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری بهره می گیرند.

الله وردی زاده خاطرنشان کرد: در این طرح مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی افزون بر امانت کتاب، در محیط کوچک خودروی کتابخانه یا در فضای باز روستا یا مسجد و مدرسه حضور یابند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان این‌که این طرح در پنج کتابخانه سیار روستایی اردبیل و پارس آباد اجرا می شود، خاطر‌نشان کرد: حضور روحانیت آشنا به مباحث روان شناسی و تربیتی کودکان در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی کودکان و نوجوانان با نتایج مطلوبی همراه بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تقویت باورهای دینی میان کودکان و نوجوانان افزود: با تحقق این مسأله آینده سازان این مملکت در آینده به بالندگی خواهند رسید که شاید در اذهان خانواده‌ها نیز چنین تعالی مایه حیرت و مسرت باشد./935/پ202/س
ارسال نظرات