۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۴۶۴۹

نمایشگاه قدیسان شیطانی در شاهرود گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه پوستر قدیسان شیطانی به منظور آشنایی دانشجویان دختر شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود با فرق ضاله بهائیت و وهابیت در تالار شقایق های این دانشگاه گشایش یافت.
نمايشگاه قديسان شيطاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، نمایشگاه پوستر قدیسان شیطانی به منظور آشنایی دانشجویان دختر شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود با فرق ضاله بهائیت و وهابیت در تالار شقایق های این دانشگاه گشایش یافت.

این نمایشگاه که شامل دو بخش بهائیت و وهابیت است در بخش بهائیت دانشجویان ضمن آشنایی با عوامل و زمینه های پیدایش فرقه بهائیت، فعالیت های کانونی بهائیت و شاخص های فرقه ای بهائیت، سوء استفاده از زمینه های اقتصادی و اجتماعی و تحریف تاریخ ایران توسط بهائیت را در قالب پوستر مشاهده می کنند.

نقد و بررسی اصول اعتقادی بهائیت، تناقضات درونی، ناسازگاری با اصول ادیان الهی، ناسازگاری با اصل مهدویت، عقل ستیزی و علم گریزی، فعالیت های بهائیت در سطح جهانی، تبلیغ و مذهب سازی، نفوذ در مراکز علمی جهان، طرح روحی بهائیت و فعالیت بهائیت در خارج از کشور از سایر عناوینی است که در این نمایشگاه به تماشا گذاشته شده است.

در بخش دیگر روزشمار جنایات وهابی‌های سعودی در یمن و پوسترهایی با موضوعات فتوای کشتار در عراق، عصر جاهلیت، تناقضات وهابیت، توحید وارونه، دشمنی وهابیت با اهل تسنن و ایران ستیزی نیز ارائه شده است.

همچنین80 عنوان کتاب پیرامون رد وهابیت که از سوی علمای اهل تسنن نوشته شده در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

این نمایشگاه به مدت دوهفته برای بازدید علاقه مندان گشوده است./960/پ202/ص
ارسال نظرات