۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۸۵۰۹۵

غرفه پاسخگویی به شبهات دینی در نمایشگاه قرآن رشت راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ غرفه پاسخگویی به شبهات دینی در هشتمین نمایشگاه قرآن رشت راه اندازی شد.
غرفه پاسخگويي به سؤوالات ديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، نادر حسینی، مدیر برگزاری نمایشگاه قرآنی گیلان، امروز در جمع خبرنگاران مستقر در نمایشگاه از راه اندازی غرفه پاسخگویی به شبهات دینی در هشتمین نمایشگاه قرآن رشت خبر داد.

وی با اشاره به این‌که تاکنون استقبال مناسبی از این غرفه صورت گرفته است، افزود: در این غرفه مسائلی نظیر احکام، سؤولات شرعی و نیز شبهات دینی از سوی مبلغان پاسخ داده خواهد شد.

مدیر برگزاری نمایشگاه قرآنی گیلان، ادامه داد: غرفه های قرآن و شهدا، قرآن و مهدویت، قرآن و بصیرت، قرآن و عفاف و حجاب از بخش های ویژه نمایشگاه قرآنی امسال گیلان است که هر کدام از این غرفه بازدید کنندگان بسیاری را به خود اختصاص داده است.

حسینی با بیان این که در نمایشگاه امسال بیش از 30 مؤوسسه و مرکز قرآنی دولتی و مردم نهاد در 20 غرفه و بخش های نمایشگاهی آخرین دستاوردهای قرآنی خود را عرضه می کنند، ادامه داد: هشتمین نمایشگاه قرآن گیلان با هدف شناسایی و معرفی آخرین دستاوردهای قرآنی استان و گرامیداشت خادمان قرآن برپا شده است.

وی با اشاره به این‌که جدید ترین کتاب و نرم افزارهایی با محتوای قرآنی در هشتمین نمایشگاه قرآن گیلان به نمایشگ ذاشته شده است، تصریح کرد: علاوه بر این در نمایشگاه قرآنی امسال غرفه ای به نمایش آثار تجسمی و هنری هنرمندان گیلانی که با رویکرد قرآنی خلق شده اند، اختصاص داده شده است که بیش از 100 تابلوی خوشنویسی به نمایش در آمده است.

حسینی برگزاری محفل سی روز با قرآن، مسابقه مفاهیم تفسیر قرآن و شب شعر قرآنی را از برنامه های جانبی نمایشگاه قرآنی گیلان برشمرد و گفت: در ده روز پایانی نمایشگاه ده نمایش قرآنی در محل برپایی نمایشگاه برگزار می شود.

مدیر برگزاری نمایشگاه قرآنی گیلان، همچنین از برگزاری مراسم ویژه کتابت قرآن با عنوان «مشق نور» در شب بیستم ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این شب صد خوشنویس برجسته گیلانی از افطار تا سحر به کتابت قرآن می پردازند.

وی ادامه داد: علاوه بر این سلسله مباحث معرفت شناسی حلقه های معرفت ویژه جوانان نیز با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در حاشیه هشتمین نمایشگاه قرآن گیلان برگزار می شود./950/پ202/ص
ارسال نظرات