۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۸۵۵۶۷

مردم اردبیل علیه جنایت های اشغالگر قدس فریاد کردند

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در اردبیل فریاد ضدصهیونیستی سر دادند.
روز قدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مردم همیشه در صحنه اردبیل امروز با خلق حماسه ای دیگر با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود نسبت به جنایات رژیم صهونیستی را اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم استان اردبیل امروز با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر بر دفاع از ملت مظلوم فلسطین و نمایش قدرت اسلام تاکید و اعلام کردند که روز قدس انتفاضه جهان اسلام است.

روزه‌داران اردبیلی از پیر و جوان و خردسال آمدند و یکپارچه بار دیگر برای تحقق ابتکار جاودان حضرت امام خمینی (ره) در اعلام روز جهانی قدس، لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از مواضع اصولی نظام و دولت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

مردم روزه‌دار شهرهای مختلف استان اردبیل امروز با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضوری پرشور در مراسم روز جهانی قدس بار دیگر پایبندی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و بر عزم و اراده راسخ خود در حمایت از انتفاضه مردم مسلمان فلسطین تا رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها تأکید کردند.

اردبیلی ها با شعارهای کوبنده خود، همبستگی مسلمانان و وحدت امت اسلامی را لازمه تقویت انتفاضه مردم فلسطین و پیروزی در مقابل صهیونیست‌ها دانستند.

این راهپیمایی که با حضور بی‌سابقه مردم اردبیل و خشم و خروش زنان و مردان در خیابان‌های اصلی شهر اردبیل و سایر شهرستان‌ها شروع شد، با شعارهایی با مضامین ضدصهیونیستی پیگیری شد.

مردم اردبیل امروز با در دست داشتن پارچه نوشته هایی با عنوان «القدس لنا » و سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از انتفاضه فلسطین اعلام کردند./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات