۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۸۵۷۱۶
نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی:

راهپیمایی روز قدس تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار در پیام مشترکی از حضور با شکوه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.
راهپيمايي روز قدس
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، در پیام مشترک آیت الله محسن مجتهد شبستری و احمد علیرضا بیگی آمده است: مردم متدین، ولایتمدار و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی بار دیگر با حضور افتخارآمیز خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، زوال دشمنان بشریت و غاصبان قدس شریف را خواستار شدند.

در این پیام اضافه شده است: حضور پرشور ولی‌نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ دیگری از تاریخ حماسه آفرینی این ملت را رقم زد و دشمنان انقلاب را ناامید کرد.

در پیام نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی، صحنه‌های باشکوه حضور مردم غیرتمند استان در راهپیمایی روز قدس، تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی عنوان و اظهار امیدواری شده است: در سایه توجهات حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، انتفاضه به ثمر بنشیند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز از حضور حماسی مردم قدردانی کرد

در این بیانیه این شورا آمده است:‌ بار دیگر مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان اردبیل در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ارادت و علاقه مندی خویش را به امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همچنین وفاداری خود را به آرمان‌های والای نظام اسلامی و قدس شریف به نمایش گذاشتند و با این حضور دشمن را مأیوس و ناامید کردند.

در این بیانیه آمده است: این حضور با زنده کردن بارقه امید در دل مردم فلسطین برای ادامه مبارزه و تداوم گزینه مقاومت اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و سبب شد ماهیت مذاکرات سازش به ماهیت بی‌آبرو شدن این رژیم منجر شود.

در بخشی از بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به آگاهی همیشگی مردم ایران در رصد تمام مسایل و حضور در راهپیمایی‌های حساس و سرنوشت‌ساز نظیر روز قدس آمده است: تظاهرات میلیونی مردم ایران و باشکوه اهالی استان اردبیل نشان داد که آرمان قدس و فلسطین عزیز همچنان زنده و بالنده است و گذر زمان نمی‌تواند بر اصالت و ناب بودن آن گرد فراموشی بنشاند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم ما همیشه در صحنه‌های حساس خالق زیباترین حضور و ناب‌ترین عشق و دلدادگی هستند و راهپیمایی روز قدس امسال نیز نشان داد که راه و مسیر انقلاب، ‌آرمان امام (ره) و خط ترسیم شده در دفاع از مظلومان و محرومان ادامه دارد و استمرار خواهد یافت.

در این بیانیه آمده است: ‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل از باب «من لم یشکروالمخلوق لم یشکروالخالق» نهایت قدردانی و سپاس خویش را از عموم مردم مؤمن و وفادار استان اردبیل اعلام می‌دارد و این حضور را نتیجه آگاهی و درایت مردم این خطه می‌داند./۹۳۵/د102/س
ارسال نظرات