۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۸۵۷۸۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

کمرنگ کردن اعتقادات مذهبی جوانان مهم ترین هدف دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان یکی از مهم ترین استراتژی دشمنان در برابر نظام اسلامی را کمرنگ کردن اعتقادات مذهبی جوانان دانست و تصریح کرد: دشمنان با ترویج فرهنگ های غربی این مسأله را به صورت جدی دنبال می کنند.
مدير كل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درگرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در هجدهمین جلسه ستاد ساماندهی شؤون فرهنگی مناسبت‌های مذهبی در گلستان هیأت های مذهبی را سرمایه‌هایی ارزشمندی برای کشور معرفی کرد و اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مدافعان این قشر، با فرهنگ سازی درست و وحدت رویه مشکلات این قشر را مرتفع می‌کند.

وی افزود: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی به عنوان دیده بانی است که باید رصد فرهنگی داشته و پس از احصاء فعالیت‌ها در صدد اقدامات مناسب و سیاست‌ها و خط مشی‌های کلان باشد.

مدیر تبلیغات اسلامی گلستان انحرافات، خرافات و آسیب شناسی و مقابله با ناهنجاری‌ها را از جمله مهم ترین رسالت هیأت های مذهبی دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات ارزنده ای به منظور خرافه زدایی از آیین‌های مذهبی صورت گرفته است که تلاش دست اندرکاران این امور قابل تقدیر است.

وی یکی از مهم ترین استراتژی امروز دشمنان علیه نظام اسلامی را کمرنگ کردن اعتقادات مذهبی جوانان دانست و تصریح کرد: دشمنان با ترویج فرهنگ های غربی این مسأله را به طور جدی دنبال می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان تقویت معنویت و بصیرت را مهم ترین سد برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان دانست و بیان داشت: متولیان فرهنگی و دینی کشور باید با تقویت این دو مقوله در جوانان توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد از مساجد به عنوان محور اصلی اجرای برنامه‌ها و مراسم های مذهبی نام برد و تصریح کرد: معارف اسلامی اعم از اعتقادات، اخلاق، احکام و سیره معصومین(ع) به عنوان منتظران واقعی امام زمان(عج)، باید از سوی مبلغان تبیین شود.

وی توجه به ادعیه و زیارات معتبر، ترویج پیام های حضرت‌‌ مهدی(عج) در پرچم‌ها و پوسترها، اهتمام به بهره‌گیری از روحانیان و خطبای آگاه از الویت اجرایی برنامه‌های هیأت های مذهبی دانست./950/پ202/س
ارسال نظرات