۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۸۶۳۲۶

مجله شیعه شناسی کالج اسلامی لندن موفق به کسب ایندکس ISI شد

خبرگزاری رسا ـ مجله شیعه شناسی کالج اسلامی لندن بعد از سه سال انتشار موفق به کسب ایندکس ISI شد.
فصلنامه شيعه شناسي


به گزارش خبرگزاری رسا، سید خلیل الرحمان طوسی، سر ویراستار مجله شیعه شناسی گفت: مجله شیعه شناسی کالج اسلامی لندن بعد از سه سال انتشار موفق به کسب ایندکس ISI شد.

وی افزود: این نشریه اولین مجله علمی ـ پژوهشی در موضوعات علوم انسانی و اسلامی در ایران است که در لیست ایندکس جهانی (ISI)  قرار می گیرد.

الرحمان طوسی ادامه داد: این مجله که تنها نشریه در باره مطالعات شیعه شناسی به زبان انگلیسی است، طی سالهای گذشته مورد استقبال بسیار زیاد اندیشمندان علاقه مند به مطالعات شیعی و اسلامی قرار گرفته و تأثیر مثبتی در مطالعات آکادمیک شیعه شناسی داشته است. 

وی از همه اندیشمندان و اسلام شناسان ایرانی دعوت کرد به منظور حفظ و ارتقاء هر چه بیشتر سطح علمی با این مجله همکاری خود را بیش از پیش ادامه دهند.

علاقه مندان برای اطلاع بیشتر در باره این مجله می توانند به سایت
http://www.islamic-college.ac.uk/Research/JSIS.html مراجعه کنند./916/د102/ع 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ذکتر مریم حکمت نیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
با سلام و اظهار خرسندی از موفقیت مجله شیعه شناسی در کسب درجه ISI , و امید موفقیت های بیشتر.
اینجانب برای همگاری با آن مجله آمادگی دارم. قسمتی از مقالات من در ارتباط با ادبیات مسیحیان عرب در باره اهل بیت ؛ بخصوص حضرت علی علیه السلام است که واقعا جا دارد در سطح جهانی مطرح شود. خوشحال می شوم بتوانم د ر غنی سازی مطالب آن مجله و خدمت به جامعه جهانی با معرفی شخصیت علی ع از دید نویسندگان مسیحی نقش مفیدی داشته باشم. لطفا مرا در کیفیت ارسال مقالات و... راهنمایی بفرمایید.
ضمنا این مقالات به زبان عربی ، یا فارسی است. آیا نیاز به ترجمه انگلیسی دارد؟
0
0