۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۸۶۵۹۱
با حضور در بیت آیت‌الله صافی گلپایگانی؛

جامعه پزشکی استان قم اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ جامعه پزشکی استان قم، اهانت به قرآن کریم را محکوم و بر ضرورت شناسایی و مقابله با مکر و حیله های دشمنان و استکبار جهانی تاکید کردند.
جامعه پزشکی استان قم اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی اوج گیری خشم و نفرت جهانی از اهانت به قرآن کریم، جامعه پزشکی استان قم نیز با برگزاری تجمع و راهپیمایی، جسارت و گستاخی بی شرمانه به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، جامعه پزشکی استان قم، شامل کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان قم، با حرکت از دانشگاه علوم پزشکی قم واقع در خیابان ساحلی، در دفتر حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید تجمع کرده و انزجار و خشم خود را از هتاکی به مقدسات و قرآن کریم نشان دادند.

این مرجع تقلید در این دیدار، با بیان این که تمام هویت و افتخار ما به قرآن، دین اسلام و معارف اهل بیت است،‌ جسارت به قرآن کریم را محکوم کرد و اظهار داشت: ما در هر شرایطی که باشیم به اسلامیتمان افتخار می‌کنیم، زیرا همه هستی ما از قرآن کریم است.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: قرآن کریم آمده است تا تاریکی را از بین ببرد و بشر را از ظلمات نجات دهد،‌ قرآن کریم به جامعه بشری حیاتی دوباره داده است و آیات آن با اعلامیه‌های حقوق بشر هرگز قابل قیاس نیست.

وی با تاکید بر این که احساسات مردم در مقابله با جسارت به قرآن کریم بسیار بجا و ذی قیمت بود، گفت: مردم با این حضور شعور دینی خود را نشان دادند و این موضوع باید نسبت به همه برنامه‌های دینی جاری باشد.

در این تجمع که شماری از فعالان قرآنی و حافظان و قاریان قرآیم نیز حضور داشتند، حجت الاسلام ناظمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه قم نیز در سخنانی جسارت به قرآن کریم را محکوم و این فاجعه را به ساحت حضرت ولی عصر، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و عموم مسلمانان دنیا تسلیت گفت.

وی این گستاخی بی شرمانه را کار عوامل و ایادی استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: خوشبختانه جهان اسلام در برابر این جسارت بپا خاسته است و مراجع تقلید نیز در این خصوص بیانیه ها بسیار خوبی صادر کرده اند.

دکتر حجازی رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ، این جسارت بی شرمانه را کار صهونیست ها و استکبار جهانی دانست و بیان داشت: هرچند دشمنان اسلام و دین سعی می کنند نور قرآن و اسلام را خاموش کنند، اما به فضل الهی امروز دین اسلام پیشرفت بسیاری کرده و گرایش مردم جهان به این دین فزونی یافته است.

گفتنی است، در پایان این مراسم نیز جامعه پزشکی استان قم در بیانیه ای که توسط یکی از پزشکان استان قرائت شد، هتاکی به قرآن کریم را محکوم و بر ضرورت هوشیاری و بیداری مسلمانان جهان در مقابله با این گونه حرکات مذبوحانه تاکید کردند. /924/پ202/ص

ارسال نظرات