۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۷۰۵۷
آبان ماه؛

نمایشگاه چهارمین جشنواره ملی کریمه اهل بیت‌ برپا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: نمایشگاه چهارمین جشنواره ملی کریمه اهل بیت‌(ع) آبان ماه برپا می‌شود.
محمد حسين استاد آقا مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین استاد آقا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، صبح امروز در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا‌(ع) که در شبستان حرم حضرت معصومه‌(س) برگزار شد، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم، گفت: نمایشگاه چهارمین جشنواره ملی کریمه اهل بیت‌(ع) آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از برگزاری جشن‌های دهه کرامت، افزود: جشن‌های دهه کرامت در سراسر کشور و سی کشور دنیا با برگزاری مراسم هشتمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از قم آغاز شده است.

استاد آقا، یادآور شد: این جشن‌ها در ششم ذی الحجه با میلاد احمد بن موسی در استان فارس برگزار می‌شود و در اختتامیه این دهه، مراسم باشکوهی به مناسبت میلاد امام رضا‌(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا‌(ع) و افتتاح جشنواره ملی کریمه اهل بیت‌(ع) در سال‌های گذشته، ابراز داشت: این نمایشگاه همزمان با چهارمین جشنواره ملی کریمه اهل بیت‌(ع) برپا نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: امسال به دلیل تقارن سفر مقام معظم رهبری در دهه کرامت، این نمایشگاه آبان ماه برگزار می‌شود و آثار متنوعی را درباره زندگی و شخصیت حضرت معصومه‌(س) به دید عموم خواهد گذاشت. /920/پ202/ص

ارسال نظرات