۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۸۷۹۵۵
بخش پایانی/ رییس جمهور:

وقت حاکم‌شدن اراده ملت‌ها بر جهان فرارسیده است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور در اجتماع مردم اردبیل تأکید کرد: نگاهی به واقعیات نشان می‌دهد که طومار ابرقدرت‌ها در هم پیچیده شده و اراده ملت‌ها بر جهان حاکم شده است.
احمدي نژاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، دکتر محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور کشورمان، امروز در اجتماع پرشور مردم اردبیل در ورزشگاه تختی اظهار داشت: پیام ملت لبنان دفاع از عدالت‌، مقابله با اشغالگری و ایستادن در برابر زورگویان عالم است.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به مناطق مختلف لبنان خاطر‌نشان کرد: امروز اراده ملت‌ها بر عدالت و آزادگی استوار است، اگر مستکبران به نصیحت ملت‌ها توجه نکرده و از منطقه خارج نشوند، دست قدرت ملت های منطقه آنان را به زباله‌دان تاریخ پرتاب خواهد کرد.

احمدی نژاد با بیان این‌که نظام سلطه سرمایه ‌گذاری کلانی برای تفرقه در میان ملت‌ها به ویژه ایران و لبنان کرده است، تصریح کرد: نگاهی به واقعیات موجود نشان می دهد که طومار ابرقدرت ها در هم بپیچده شده و اراده ملت های مؤمن در جهان حاکم شده است.

وی با اشاره به عقب نشینی رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان گفت: ملت لبنان و همه ملت های منطقه عاشق عدالت، پاکی و یگانه پرستی و وحدت بوده و روحیه انقلابی دارند و از ابرقدرت ها و زورگویان و سلطه گران و اشغالگران بیزار هستند.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره تبلیغات گسترده و سوء رژیم صهیونیستی در هفته گذشته تصریح کرد: حرکت مردم لبنان و شعار این ملت آزاده بار دیگر یأس را به جبهه دشمنان بشریت و مستکبران حاکم کرد.

رییس‌ جمهور کشورمان همچنین با اشاره به روحیه ظلم‌ستیزی و آزادگی مردم ایران گفت: امروز ملت ایران انقلابی‌تر از گذشته ایستاده و دشمنان را تا خانه‌های خودشان عقب خواهد راند، با این حال چرا هنوز عده‌ای اصرار دارند که سرنوشت خود را با رژیم صهیونیستی گره بزنند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح هدفمند‌کردن یارانه‌ها اظهار داشت: با اجرای این طرح حق مردم به خودشان برمی‌گردد، به فضل الهی این طرح دقیق، عالمانه و شجاعانه اجرا می‌شود و هیاهوی عده‌ای برای ناکام ماندن این طرح بی‌ثمر است.

وی ادامه داد: همان‌هایی که به دولت خرده می‌گرفتند که چرا یارانه‌ها هدفمند نمی‌شود؛ امروز ادعا دارند که هدفمند کردن یارانه‌ها ظلمی در حق مردم است، به آنها اعلام می‌کنیم که حق ملت را از گلوی شما گرفته و به خود ملت بر می‌گردانیم./۹۳۵/پ201/س
ارسال نظرات