۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۸۸۳۱۷

برگزاری آیین تجلیل از تشکل‌های دینی در اندیمشک

خبرگزاری رسا ـ آیین تجلیل از تشکل‌های دینی و هیأت‌های مذهبی مساجد اندیمشک با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
مسجد اعظم اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین تجلیل از تشکل‌های دینی و هیأت‌های مذهبی مساجد شهرستان اندیمشک، روز گذشته با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان و جمعی از مسؤولان محلی برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این آیین با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام رضا‌(ع)، به جایگاه والا و ویژگی‌های امام هشتم‌(ع) اشاره کرد و گفت: رفتار و ویژگی‌های آن امام همام به گونه ای بود که هم مخالفان و هم موافقان را کاملا جذب کرده بود.

مدیر کل تبیلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به روند فعالیت هیأت‌های مذهبی در مساجد، خطاب به مسؤولان این هیأت‌ها‌ گفت: شما که در امور معنوی این چنین تلاش می‌کنید نزد خداوند متعال اجر و پاداش ارزشمندی لحاظ خواهد شد.

مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی، تجلیل از مردان اخلاق مساجد را یک تدبیر مناسب و شایسته عنوان کرد و افزود: تجلیل از عزیزانی که به لحاظ ویژگی‌های اخلاقی ممتاز هستند در واقع ترویج بیشتر این ویژگی‌های اخلاقی در جامعه است.

گفتنی است، در این همایش بیش از هفتاد نفر از اعضای فعال هیأت‌های مذهبی و مردان اخلاق مساجد شهرستان اندیمشک تجلیل و قدردانی صورت گرفت./945/پ202/س
ارسال نظرات