۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۸۸۳۸۷
امام جمعه موقت زاهدان:

مردم قم حق یک مرجع و رهبر دینی را به خوبی ادا کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به قم‌ گفت: مردم قم با استقبال باشکوه خود از مقام معظم رهبری، حق یک مرجع و رهبر دینی را به خوبی ادا کردند‌.
ديدار رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله سيد علي خامنه اي با مردم قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام احمد راهداری، امام جمعه موقت زاهدان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان که در مصلای قدس این شهر ایراد شد، به سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم اشاره کرد و اظهار داشت: البته ایشان ده سال قبل نیز سفری به قم داشتند و از برکات سفر آن سال این بود که شهرستان قم استان اعلام شد‌.

وی‌ افزود: شهر قم به دلیل حضور مراجع و حرم حضرت معصومه‌(س) سرمایه اصلی دین و ایمان ما است؛ چون آوای دین خدا از‌ قم به گوش جهانیان می‌رسد و علوم اهل بیت‌(ع) از اینجا منتشر می‌شود.

خطیب جمعه زاهدان‌ با اشاره به استقبال باشکوه مردم قم از ولی امر مسلمین‌ خاطر‌نشان کرد: مردم قم از ساعت‌ها قبل از ورود رهبر معظم انقلاب به قم به استقبال آمدند و عبور از مسیر کوتاه چند دقیقه‌ای حدود دو ساعت به طول کشید.

حجت الاسلام راهداری‌ بیان کرد: مردم ولایتمدار قم حق یک مرجع و رهبر دینی را به خوبی ادا کردند و باید به مردم شریف قم درباره این مسأله افتخار و درود گفت./940/پ202/س
ارسال نظرات