۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۸۹۵۵۷
امام جمعه موقت رشت:

حضور گسترده در راهپیمای 13 آبان بیانگر پویایی اندیشه ضد استکباری امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت، حضور مردم در راهپیمایی 13آبان را بیانگر پویایی اندیشه ضد استکباری امام خمینی(ره) دانست و گفت: تداوم روحیه انقلابی بین نوجوانان و جوانان از جمله راه های وفاداری به آرمان های اسلام و انقلاب است.
حجت الاسلام اسماعيل پور رضا، امام جمعه موقت رشت
حجت الاسلام اسماعیل پوررضا، امام جمعه موقت رشت، امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با بزرگداشت رویدادهای 13 آبان، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمای 13 آبان بیانگر پویا بودن اندیشه ضد استکباری امام خمینی(ره) در همه دوران ها و در همه سطوح است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان لازمه پایبندی به اصول اسلامی را برپایی و شرکت در میدان های اجتماعی دانست و گفت: 13 آبان یکی از میدان های اجتماعی درمسیر مبارزه اصیل با استکبار ستیزی است.

وی 13 آبان را یاد آور همه رنج ها و زحمت های ملت ایران برای دستیابی به آزادی و استقلال دانست و گفت: وقایع 13 آبان چراغ راهنمای نسل های آینده برای ادامه دادن به مبارزه برای رسیدن به پیروزی نهایی حق بر باطل است.

حجت الاسلام پوررضا، تداوم روحیه انقلابی بین نوجوانان و جوانان را از جمله راه های وفاداری به آرمان های اسلام و انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به نقشه های شوم دشمنان برای از صحنه خارج کردن جوانان، حضور همیشگی قشر جوان در میدان های اجتماعی انقلاب، می تواند زمینه ای برای انتقال آرمان های اسلام و نفی حرکات شوم دشمنان باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: آنچه که امروزه نوجوانان و جوانان ما باید به دنبال آن باشند چرایی و اهداف شکل گیری انقلاب است زیرا نوجوانان و جوانان با پاسخگویی به این سؤالات می توانند پیوند عمیقی با خواسته های خود و ارزش ها برقرار نمایند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان با اشاره به افزایش برنامه های بصیرت افزا در دانشگاه های گیلان اذعان داشت: برگزاری کرسی های آزاداندیشی که پاسخگوی نیازهای فکری، سیاسی و حوزه اندیشه دانشجویان در جهت رفع شبهات، از جمله برنامه های نهاد نمایندگی ولی فقیه در سطوح دانشجویان و اساتید است.

وی با بیان این که قدرت های بزرگ با در دست داشتن همه امکانات پیشرفته و روز دنیا در پی آسیب رساندن به این نظام هستند، اضافه کرد: اگر بتوانیم از فتنه سال گذشته تجربه بگیریم و در مقابل جنگ نرم دشمن به خوبی ایستادگی نماییم، پیروز خواهیم بود.

حجت الاسلام پوررضا در پایان تصریح کرد: ایجاد فضای پرسش و پاسخ برای جوانان، فراهم کردن فضای انتقاد مردم از عملکرد برخی مسؤولان از جمله راه های حفظ انسجام و وحدت در در کشور است./950/ت302/الف
ارسال نظرات