۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۸۹۵۹۲
امام جمعه موقت شیبان:

استقبال بی‌نظیر مردم قم از رهبری مصداق بارز ولایت‌مداری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شیبان استقبال بی نظیر مردم قم از مقام معظم رهبری را از مصادیق بارز ولایت مداری و وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی ایران عنوان کرد.
حجت الاسلام حسيني فرد، مدير کل اوقاف و امور خيريه خوزستان، امام جمعه موقت شيبان اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید عبدالرضا حسینی، امام جمعه موقت شیبان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیبان، پس از توصیه به تقوای الهی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: ایام زندگی این امام همام در یکی از سخت ترین دوران برای علویان قرار داشت اما با این وجود امام جواد(ع) تعالیم ارزشمندی را برای ما به یادگارگذاشتند برماست با پیروی از این تعالیم درمسیر الهی گام برداریم.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به استقبال بی نظیر مردم قم از مقام معظم رهبری و همچنین استقبال مردم خراسان شمالی از رییس جمهور، بیان داشت: این استقبال از مصادیق بارز ولایت‌مداری و وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت شیبان، با اشاره به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ابراز داشت: 13 آبان روزی تاریخی در انقلاب اسلامی ایران است و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان مسلمان در این روز آغازی در انقلاب فرهنگی و هنری ایران و جهان اسلام بود.

وی با تشکر از خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات استان خوزستان به ویژه خبرگزاری رسا، شبستان و شوشان جهت پوشش خبری راهپیمایی 13 آبان در شیبان، از مردم مؤمن، انقلابی و شهید پرور این شهر نیز قدردانی کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات