۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۹۰۳۸۶
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی:

حمله به کاروان آزادی غزه، اوج وحشی گری و ددمنشی رژیم صهیونیستی بود

خبرگزاری رسا ـ رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، با محکوم کردن جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی، تاکید کرد: حمله به کاروان آزادی غزه، خوی وحشی گری و ددمنشی رژیم صهیونیستی و چهره و ماهیت زشت این غده سرطانی را برای جهانیان برملا کرد.
حجت الاسلام و المسلمين احمد مبلغي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، عصر شنبه در همایش رسالت ناتمام، یادبود شهدای کشتی آزادی غزه که در سالن قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به حمله رژیم غاصب اسرائیل به کاروان آزدای، جنایات ددمنشانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و بیان داشت: این جنایت ددمنشانه و کم نظیر، خوی استکباری و وحشی گری این رژیم جعلی را نشان داد.

وی با بیان اینکه حمله به کاروان آزادی غزه ماهیت رژیم صهیونیستی را برای جهانیان برملا کرد اظهار داشت: این جریان از جمله مسائلی است که پرده از چهره کریه و غیرانسانی ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل در سطح جهانی برداشت.

این محقق علوم اسلامی و حوزوی ادامه داد: در پی وقوع این جنایت کم نظیر، موج خشم و نفرت از این رژیم جعلی و غاصب کشورهای مختلف جهان را فراگرفت و ما در عمل شاهد برگزاری تظاهرات و راهپیمایی های مختلفی در محکومیت حمله وحشیانه اسرائیل به کاروان آزادی غزه بودیم.

وی با بیان اینکه حمله به کاروان آزادی غزه، مظلومیت مردم این منطقه را هم نشان داد تصریح کرد: در این مساله نشان داده شد که افکار عمومی جهان با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه همراه است و با این جنایت بی رحمانه، وجدان های افکار عمومی مردم دنیا به نقطه اوج بیداری خود رسید.

حجت‌الاسلام و المسلمین مبلغی ابراز داشت: یکی از مظاهر استکبار، استکبار رسانه ای است که صهیونیست ها با بهره گیری از رسانه ها و بنگاه های دروغ پردازی متعدد حقایق را برای جامعه جهانی وارونه جلوه می دهند.

وی تصریح کرد: حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی غزه و افکار عمومی شکل گرفته علیه این رژیم لایه های بسیاری را کنار زد و نشان داد که وجدان های بیدار افکار عمومی جهانیان به شدت نگران مظلومیت مردم غزه است.

رییس مرکز تحقیقات مجمع جهانی تقریب مذاهب، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، یک رژیم شکل گرفته بر اساس خوی تجاوز گری و ددمنشی است تاکید کرد: این رژیم تمام هویت پوشالی خود را مرهون خوی وحشیگری اش است.

وی بیان داشت: کشتی آزادی غزه، حامل پیام صلح، عدالت و صمیمیت و به دنبال کمک به مردم بی دفاع غزه بود، اما این جنایت وحشیانه و بیرحمانه رژیم صهیونیستی،نشان داد که آنها به هیچ چیز پایبند نیستند و حدو مرزی هم برای جنایات وحشیانه آنها وجود ندارد، از این رو حمله به کاروان آزدای غزه، افکار عمومی جهان علیه رژیم غاصب صهیونیستی را برانگیخت.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: در این حادثه دردناک کشتی حامل کمک های مردمی نابود و غرق نشد، بلکه این کشتی دروغین رژیم صهیونیستی بود که غرق شد و با این جنایت ماهیت این رژیم منحوس برای جهانیان برملا شد.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در پایان بیان داشت: مردم مظلوم و بی دفاع غزه هنوز هم در حال محاصره هستند و امیدواریم راهی گشوده شود و ما شاهد نابودی این رژیم غاصب و آزادی کامل قدس شریف و صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه و سرزمین های فلسطین باشیم. /924/پ202/ص

ارسال نظرات