۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۹۰۴۶۸
آیت الله طبرسی:

مدیر جامعه اسلامی باید دغدغه خدمت داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران مسؤولیت را یک امانت دانست و با بیان این که مدیران باید در انجام مسؤولیت رضایت خداوند را در نظر گیرند، گفت: مدیر جامعه اسلامی باید دغدغه خدمت داشته باشد.
آيت الله نور الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مازندران در ساری، خدمت گزاری به مردم را از مهم ترین وظایف مدیران نهاد های دولتی دانست و گفت: مدیر جامعه اسلامی باید دغدغه خدمت داشته باشد.

وی با بیان این که خوشبختانه مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در خدمت به مردم بوده و هستند، افزود: امروز یکی از افتخارات مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت رسانی به عموم مردم به ویژه محرومان است.

امام جمعه ساری مسؤولیت را یک امانت توصیف کرد و ادامه داد: مسؤولان باید از ظرفیتی که در اختیارشان قرار داده شد به نفع مردم به کار گیرند و در انجام مسؤولیت رضایت خداوند را در نظر گیرند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری موفقیت یک مدیر را در گرو فعالیت های زیربنایی، ارائه طرح های مناسب و عملکرد کارکنان آن نهاد دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید نسبت به مسائل نگاه کارشناسانه داشته باشند.

امام جمعه ساری همچنین به برخی مشکلات شهرهای بزرگ مازندران در کنترل آب های سطحی اشاره کرد و بیان داشت: متولیان آب و فاضلات باید از هدر رفتن آب های سطحی جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران آب را نیاز عمده بشر و همه موجودات این عالم عنوان کرد و گفت: باید از منابع آبی موجود در استان به نحو شایسته ای استفاده شود.

آیت الله طبرسی همچنین بر تأمین آب شرب سالم به مردم از سوی متولیان این بخش تأکید کرد و گفت: باید با اقدامات بهداشتی در طرح های انتقال آب از احتمال آلودگی آب جلوگیری شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خواستار اجرای طرح جامع فاضلاب در همه شهرهای استان شد و افزود: بانک جهانی نیز باید اعتبارات بخش فاضلاب شهرهای مازندران را در سریعترین زمان ممکن اختصاص دهد.

وی در ادامه سخنان خود وضعیت مبلمان شهری استان مازندران را نامناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: متأسفانه به دلیل ساخت و سازهای غیر مجاز در گذشته، برخی شهرهای بزرگ مازندران به ویژه ساری از مبلمان شهری مناسبی برخودار نیستند./950/پ202/الف

ارسال نظرات