۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۹۱۱۰۳
فرمانده سپاه رشت:

وحدت آفرینی و بصیرت افزایی مهم ترین کارکرد بسیج در انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه رشت انسجام بخشی، وحدت آفرینی و بصیرت افزایی را مهم ترین کارکرد های بسیج در تاریخ انقلاب برشمرد و گفت: در تاریخ انقلاب، نیروی مقاومت بسیج و تفکر بسیجی نقش اساس در مواجه با فتنه ها داشته است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
سرهنگ سعادتمند داوودی، فرمانده سپاه رشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با بیان این که به مناسب هفته بسیج 68 عنوان برنامه در شهرستان رشت اجرا می شود، گفت: 130 هزار بسیجی در این برنامه رشت شرکت می کنند.

فرمانده سپاه رشت با اشاره به این که برنامه های هفته بسیج در پایگاه های مقاومت، مساجد، حسینه ها و مجتمع های فرهنگی برگزار می شود، افزود: هفته بسیج فرصت مناسبی برای شناخت کارکرد های بسیج در 31 سال تاریخ انقلاب است.

وی انسجام بخشی، وحدت آفرینی و بصیرت افزایی را مهم ترین کارکرد های بسیج در تاریخ انقلاب برشمرد و گفت: در تاریخ انقلاب نیروی مقاومت بسیج و تفکر بسیجی نقش اساس در مواجه با فتنه ها داشته است.

فرمانده سپاه رشت مهم ترین رویکرد برنامه های این هفته را گسترش فرهنگ اسلامی و افزایش بصیرت در جامعه خواند و خاطرنشان کرد: 75 درصد از مجریان برنامه های هفته بسیج در شهرستان رشت جوانان و نوجوانان بسیجی هستند.

وی با بیان این که هر کس دل و جانش برای انقلاب اسلامی بتپد بسیجی است؛ افزود: جوانان این مرز و بوم با پیوستن به ارتش 20 میلیونی بسیج همچنان مدافع انقلاب و نظام اسلامی هستند و معتقدند تحت حمایت ولایت فقیه این مملکت هر گز از سوی مخالفان آسیب نخواهد دید

داوودی روحانیت و بسیجیان را پرچمدار و مدافع انقلاب و نظام اسلامی دانست و اظهارداشت: استان گیلان به لحاظ داشتن مردانی بزرگ، متدین و ولایی از یک نیروی معنوی برخوردار بوده است.

فرمانده سپاه رشت یکی از فعالیت های بسیج را در شرایط کنونی مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و بیان داشت: در همین راستا و طبق فرامین رهبر معظم انقلاب طرح بصیرت بخشی، آگاهی بخشی و آگاه سازی جامعه، طرحی بنام صالحین و نشست های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با حضور اساتید مجرب حوزه های علمیه و دانشگاهی در سپاه استان شکل گرفته است.

داوودی اذعان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، نشست های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نمایشگاه ها و پیاده روی خانوادگی، و تجلیل از بسیجیان نمونه از جمله برنامه های هفته بسیج در رشت هستند./950/پ202/الف
ارسال نظرات