۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۹۲۰۲۴
آیت‌الله صافی گلپایگانی:

همه علما و مراجع باید بصیرت خواه باشند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، بصیرت را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: همه علما و مراجع نیز باید بصیرت خواه باشند و از خدا بخواهیم معرفت ما را نسبت به خودش بیشتر کند.
ديدار فرمانده نيروي دريايي با آيت الله صافي گلپايگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، ظهر امروز، 10 آذرماه در دیدار امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شماری از فرماندهان این نیرو به روز مباهله اشاره کرد و این روز را بسیار مهم دانست.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در ادامه این دیدار اظهار داشت: افتخاراتی که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دست آورده است برای ما بسیار امیدوار کننده است.

وی تاکید کرد: همان طور که امیرمومنان فرموده این مقام و منزلت‌ها در اسلام زمانی موجب تکریم و ارزش است که در راه الهی باشد.

این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز امنیت در کشور به میمنت حضور نیروهای نظامی، انتظامی و ارتش فراهم شده است و باید قدردان آن باشیم و نگذاریم این امنیت به دست آمده را خدای نکرده از دست بدهیم.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: عزت و شکوه ایران اسلامی امروز به سبب تلاش و کوشش ارتش و نیروهای نظامی ما به دست آمده و دشمنان ما از این عظمت و شکوه ما هراسان هستند.

وی تاکید کرد: به برکت همین شکوه و عظمتی که داریم دشمنان هرگز به خود اجازه نمی دهند که به مرزهای ما تجاوز کنند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: پیشرفتی که ارتش جمهوری اسلامی ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده است غیرقابل تصور بود به گونه‌ای که حتی دشمنان نیز این پیشرفت‌ها را باور نداشتند.

وی یادآور شد: در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و عنایت ایشان امروز به عظمت و شکوه خاصی رسیده‌ایم و باید قدر آن را بدانیم.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره‌های آموزشی و بصیرت افزایی ارتشیان اشاره کرد و اظهار داشت: بصیرت بسیار با اهمیت است و همه باید اهل بصیرت و بصیرت افزایی باشند.

این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم گفت: همه علما و مراجع نیز باید بصیرت خود را افزایش دهند و از خدا بخواهیم معرفت ما را نسبت به خودش بیشتر کند.

وی با اشاره به این که گرایش به اسلام در جهان بسیار زیاد شده است، یادآور شد: اسلام همچنان در جهان در حال گسترش است و هر روز پیشرفت‌های کشورمان چشمگیرتر می‌شود و باید قدردان این پیشرفت‌ها را بدانیم.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، اجرای احکام اسلامی و پایبندی به مبانی اسلامی را بهترین راه سپاسگذاری از خدواند دانست./917/پ202/ج

ارسال نظرات