۱۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۹۲۲۰۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

بیرق دانشمندان ایرانی با ترور بر زمین نخواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، ترور دانشمندان ایرانی را ناشی از درماندگی دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: ایران اسلامی اشباع شده از عالمان و نخبگان است و هرگز، علم این عالمان بر زمین نخواهد ماند و دیگران آن را برافراشته نگه خواهند داشت.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان، با محکوم کردن ترور دانشمندان ایرانی، اظهار داشت: ترور شخصیت های علمی در ایران نشأت گرفته از برنامه آمریکا و رژیم صهیونیستی به منظور ضربه زدن به ایران و اسلام است.

وی افزود: دشمنان ما با علم کشی هرگز به جایی نمی رسند، چرا که اکنون انرژی هسته ای در ایران اسلامی بومی شده است و هر خانه برای خود یک دانشمند اتمی دارد و افکار بلند مردم ایران، به بلندای نامشان است.

امام جمعه بهشهر تصریح کرد: دانشمندان ما باید در این دوران حساس، با آرامش و هوشیاری بیشتری وارد میدان شوند و پخته و ورزیده عمل کرده و در مقابل دشمنان محوریت رهبری را حفظ کنند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری خاطر نشان کرد: دشمنان ما اکنون به دلیل جنون و بدبختی به شخصیت های علمی حمله ور شده اند و این عمل آنان به دلیل بی برنامگی آنان است.

وی ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی، ترور شخصیت ها و عالمان دینی نظیر شهید بهشتی، مطهری، طباطبایی، دستغیب، صدوقی و اکنون ترور شخصیت های علمی از جمله برنامه های دشمنان در شکست ایران اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری بیان داشت: ایران اسلامی ما اشباع شده از عالمان است و هرگز، علم و بیرق این عالمان بر زمین نخواهد ماند و دیگران آن را برافراشته نگه خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین جباری در ادامه با اشاره به سفر سوم ریاست جمهوری و هیأت دولت به مازندران افزود: خوشبختانه این سفر دارای مصوبات بسیار خوبی در عرصه های مختلف بوده و اجرایی شدن آن نیازمند تلاش مضاعف مسؤولان است.

وی یادآور شد: خدمات قابل توجهی در دولت نهم و دهم به مازندران ارائه شده است که هرگز فراموش نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره به در پش بودن ماه محرم گفت: یک منبر و سخنرانی دو ساعته نیازمند چندین ساعت مطالعه است و این امر نباید نادیده گرفته شود و مردم همچون گذشته در این ماه، خطبا را مورد حمایت جدی قرار دهند.

وی ادامه داد: هیأت امنا و مردم، با غبارروبی به موقع مساجد، این مکان مقدس را در میزبانی از عزادران امام حسین (ع) آماده کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تبیین مناسب واقعه عاشورا را یکی از مهم ترین وظایف روحانیان عنوان کرد و بیان داشت: این نهضت عظیم باید به گونه ای قابل فهم و عبرت آموز برای همه مردم به ویژه نسل جوان بیان شود./950/پ201/الف
ارسال نظرات