۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۰۴:۱۳
کد خبر: ۹۲۳۶۰
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

وحدت اصولگرایان در سایه هدایت های رهبر انقلاب حاصل می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت اصولگرایان در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب و با بالا بردن بصیرت نیروهای اصولگرا حاصل می شود.
حجت الاسلام حسن نوروزي
حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رابطه با اهمیت وحدت اصولگرایان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: وحدت اصولگرایان در سایه هدایت های رهبر  معظم انقلاب و با بالا بردن بصیرت حاصل می شود.

وی افزود: توجه به رهنمودات رهبر معظم انقلاب و تبعیت کامل از فرامین ایشان روشن ترین، نزدیک ترین و منطقی ترین راه برای رسیدن به وحدت میان اصولگرایان است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصولگرایی یک گفتمان است نه یک تشکیلات حزبی، اظهار داشت: البته تبعیت از رهبری مسئله ای است که تنها با گفتار محقق نمی شود، بلکه شرط تحقق آن عمل و بکارگیری توصیه ها و فرامین است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: بالا بردن بصیرت و آگاهی هم از جمله مسائلی است که در تحقق وحدت میان اصولگرایان نقش مهمی دارد، چنانچه رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید داشتند.

عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته اصولگرایان و افراد و گروه هایی که خود را اصولگرا می دانند برای بالابردن بصیرت و رفع اختلاف میان نیروهای اصولگرا باید بر خود لازم بدانند تا در اجرای توصیه رهبری در این زمینه تلاش داشته باشند.

وی با اشاره به انتقادات از رفتار برخی نمایندگان دولت و مجلس ایراد داشت: نباید این تصور در مردم به وجود بیاید که برخی اصولگرایان با یکدیگر رقابت دارند، چرا که مردم توقع ندارند میان اصولگرایان انقلاب اختلاف ببینند و وجود این ذهنیت در میان اصولگرایان کارآمدی ها را نیز پائین می آورد.

نماینده اصولگرای مجلس گفت: اقدامی که دولت در زمینه تعامل با نیروهای اصولگرا با برگزاری نشست میان دولت و گروه های اصولگرایی داشت قدم مناسبی برای نزدیکی و صمیمیت گروه های اصولگرا با دولت بود که البته لازم است نشستهایی این چنین، برای نزدیکی هرچه بیشتر اصولگرایان، دولت و مجلس ادامه و استمرار داشته باشد. /955/ت302/ج
ارسال نظرات