۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۹۲۵۷۸
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های اردبیل:

دانشجویان فرصت سوء استفاده به دشمنان را نخواهند داد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل گفت: دانشجویان با بصیرت و ولایت مداری، فرصت سوء استفاده به توطئه گران نظام اسلامی ایران را نخواهند داد.
دانشجويان ديدار دانشجويان با مقام معظم رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حمید معاضدی، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: دانشگاه ها همواره منشاء تحولات گسترده در جوامع بوده اند و دانشجو به عنوان عنصر ارزشمند اجتماعی نقشی بی بدیل در بصیرت بخشی به جامعه بر عهده داشته است.

وی با اشاره به تعابیر داهیانه رهبر فرزانه انقلاب از دانشجویان و اساتید دانشگاه گفت: رسالت امروز دانشگاهیان در مقابله با جنگ نرم دشمنان حساس تر از گذشته است، از این رو نیازمند ارتقای بصیرت و بینش هستیم.

حجت الاسلام معاضدی با تاکید بر این که 16 آذر به نام روز همبستگی و همدلی ملت ایران در برابر نظام استکباری است، تصریح کرد: فتنه گران داخلی و خارجی هر ساله با سوء استفاده و تعابیر نادرست از دانشجو و دانشگاه به دنبال استفاده ابزاری از این قشر فهیم جامعه هستند.

وی خاطر نشان کرد: 16 آذر، روز نگون‌بختی و خفت استکبار جهانی است، چرا که اعتراض دانشجویان به رییس جمهور وقت آمریکا در 16 آذر سال 32 نشان داد که دانشجویان همواره دین مدار و انقلابی در صحنه ها حضور دارند.

حجت الاسلام معاضدی با تاکید بر نقش آفرینی قشر دانشجو در سنگرهای علم و فناوری خاطر نشان کرد: تأکید رهبر انقلاب مبنی بر تولید و جنبش نرم افزاری، حجت را بر حوزه و دانشگاه تمام کرده است، از این رو دانشجویان با بصیرت و ولایت مداری، فرصت سوء استفاده به توطئه گران نظام اسلامی ایران ندهند.

وی ادامه راه شهدا را مجاهدت در سنگرهای علم دانست و گفت: به جرأت باید اذعان داشت که نظام استبدادی غرب چشم دیدن پیشرفت‌ها و مسیر تعالی ما را ندارد./935/پ202/الف
ارسال نظرات