۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۹۴۴۱۴
رییس دفتر تبلیغات اسلامی:

نهم دی به عنوان یادگار مظهر ولایت مداری مردم باقی می ماند

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: مقام معظم رهبری به تنهایی جریان فتنه را با اتکال به خدا هدایت و رهبری کردند و نهم دی به عنوان منشا ولایت مداری مردم به یادگار باقی خواهد ماند.
حجت الاسلام سيد حسن رباني


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید حسن ربانی روز پنج شنبه در مراسم سوگواری شهادت امام سجاد(ع) در جمع کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی افزود: برخی افراد در سال گذشته فتنه عظیمی را بوجود آوردند و اعمال نابخردانه همین افراد باعث شد تا ملت برای حماسه نهم دی بسیج شوند.

وی ابرازداشت: حضور یکپارچه مردم مانع از پیروزی عقده های سی ساله برخی از افراد شد که در انتقام از امام راحل ناکام ماندند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی گفت: باید شکرگذار مردم ولایت مدار و انقلاب خود باشیم و اجازه ندهیم برخی خوادث موجب غفلت ما شود ودر حادثه دیگری گرفتار شویم.

حجت الاسلام ربانی افزود: مراد از بصیرت مورد تاکید رهبری این است که اجازه ندهیم برخی حوادث موجب غفلت ما شود و نباید چشم به ظواهر ببندیم و از باطن های کاری غفلت کنیم.

وی ابرازداشت: نباید اجازه دهیم تعلقات دنیایی باعث غفلت ما شود و لذا باید تلاش کنیم جزء کسانی نباشیم که در امتحانات الهی مردود می شوند.

وی خاطر نشان کرد: باید به وظیفه اجتماعی خود آگاه باشیم و نگذاریم مجددا فتنه ای دیگر در جامعه ایجاد شود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی افزود: باید با حفظ همه حدود و احکام الهی و بدون افترا و دروغ مسیر روشن را برای مردم بازگو کنیم.

حجت الاسلام ربانی ابراز داشت: متاسفانه سران فتنه که ادعای اسلام ، انقلاب و خط امام (ره) را داشتند صف خود را از مسیر فتنه جدا نکردند و خود ابراز کردند که سی سال است این خشم را در دل داریم.

وی اظهار داشت: هدفمندی یارانه ها کار بسیار خوبی است که به دلیل اجرای آن باید قدردان دولت باشیم.

وی ادامه داد: انتظار می رفت این طرح 15 سال پیش اجرا می شد و امیدواریم با اجرای آن شاهد موفقیت های علمی و اقتصادی بیشتری در کشور باشیم. /901/د102/ع

ارسال نظرات