۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۹۴۶۳۳
آیت الله موسوی جزایری:

روحیه جهادی لازمه دستیابی به نقطه آرمانی علمی است

خببرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان داشتن روحیه جهادی را لازمه دستییابی به نقطه آرمانی دانست و گفت: امروز موفقیت پژوهشگران مرهون خدمت‌گزارانی است که آنها را یاری رسانده اند.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، روز گذشته در آیین اختتامیه هفته پژوهش با بیان این که عزم راسخ و استعداد خدادادی پژوهشگران عامل اصلی موفقیت آنها است، بیان داشت: امروز باید موفقیت پژوهشگرانی که در این عرصه درخشیده‌اند، را مدیون و مرهون خدمت‌گزارانی بدانیم که در این زمینه آن‌ها را یاری رسانده اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: در صورتی که این پژوهشگران مورد حمایت و پشتیبانی قرار نمی‌گرفتند، رسیدن به قله‌های بلند موفقیت، جای تردید داشت.

امام جمعه اهواز با اشاره به حمایت خانواده، مدرسه، دانشگاه و نظام از پژوهش و پژوهشگران، ابراز داشت: هرگز از فرزندان نظامی که وابسته به بیگانگان است، نمی توان انتظار پیشرفت، ترقی و نوآوری داشت.

وی با بیان اینکه همواره باید خود را در جهاد علمی تصور کنیم تا به نقطه نهایی دست یابیم، به موفقیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در نبرد نابرابر علمی در شرایط کنونی، روزی نیست که شاهد یک پیروزی بزرگ نباشیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که تلاش دشمن سلبِ اعتماد به نفس از جوانان ایران اسلامی است، به برتری استان خوزستان در زمینه پژوهش نسبت به کشور اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش های موفقیت آمیز جوانان و پژوهش گران خوزستانی سبب شده تا این استان پس از تهران، رتبه دوم در زمینه تحقیق و پژوهش را کسب کند.

آیت الله موسوی جزایری در پایان خواستار آمار مقایسه‌ای پژوهش‌های انجام شده امسال و سال گذشته شد تا میزان موفقیت، رشد و جهش ایجاد شده در این بخش به شکل دقیق‌تر و شفاف ‌تر قابل بررسی باشد./945/پ202/ص

ارسال نظرات