۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۹۴۹۲۹
نماینده ولی فقیه در گیلان:

انقلاب اسلامی جایگاه زنان در جامعه را تثبیت کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری به حضور موثر زنان در جامعه به برکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور زنان در جامعه باید توام با عفت و رعایت حریم های الهی باشد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، روز گذشته در دیدار با بانوان سازمان مردم نهاد ستاد مهر استان در رشت اظهار داشت: نقش زنان در هدایت جامعه به سمت ارزش های الهی و اسلامی بسیار مهم است.

امام جمعه رشت با تاکید بر تاثیر تبلیغ چهره به چهره در توسعه ارزش های اسلامی و انسانی، گفت: حجم و سیعی از ارزش های مورد قبول جامعه می تواند از طریق ارتباط های اجتماعی انتقال یابد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به حضور موثر زنان در جامعه به برکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور زنان در جامعه باید توام با عفت و رعایت حریم های الهی باشد.

وی یادآور شد: دختران مسلمان باید نسبت به اموری از محرمات که اسلام زنان را از آنها نهی کرده، اجتناب کنند و در جامعه حضوری موثر و کارآمد داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که قشر وسیع و ارزشمندی از جامعه را زنان تشکیل می دهند، گفت: زنان از ارکان هدایت اجتماعی جامعه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی اعلام کرد: از امتیازات اسلام این است که زنان را در جامعه بی تفاوت قرار نداده و همانطوری که مردان مسؤولیت هدایت و راهنمایی افراد جامعه را بر عهده دارند، زنان از دید اسلام نیز مسؤولیت هدایت، سرپرستی و ترویج روح محبت از طریق کانون خانواده به جامعه را برعهده دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی این مسؤولیت ها تبلور یبشتری پیدا کرده است و زنان در مسؤولیت های نمایندگی مجلس، وزرات و سایر امور نقش موثر و کلیدی دارند./950/پ202/الف
ارسال نظرات