۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۹۵۳۹۴

برگزاری همایش جنگ نرم و بصیرت تبلیغی در مشهد

خبرگزاری رسا ـ سلسله نشست‌ها و همایش‌های علمی کاربردی تبلیغ با موضوع جنگ نرم و بصیرت تبلیغی در مشهد برگزار می‌شود.
بصيرت
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام‌ علی شهیدی رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: با اشاره به سوره بقره آیه 194 که خداوند می‌فرماید: فَمَنِ اعتَدی عَلیکُم فَاعتَدوا عَلیکُم بِمثِل ما اَعتَدی عَلیکُم پس هرکه به جور وستمکاری علیه شما دست دراز می‌کند او را با مقاومت از پای درآورید به قدر ستمی که به شما رسیده و همچنین تأکید مقام معظم رهبری در بصیرت افزایی اقشار مختلف که بهترین پادزهر را برای مقابله با فتنه‌های دشمنان،بصیرت،روشنگری افراد جامعه می دانند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در خصوص نخبگان ومبلغان دینی می‌فرمایند: اصل مسئله تبلیغ، ناظر است به عمل، همراه با بصیرت وی قین و یقین، یعنی همان ایمان قلبی متعهدانه، وجود داشته باشد وبرپایه‌ی ایمان، بصیرت ویقین حرکت انجام بگیرد.

حجت‌الاسلام شهیدی افزود: هدف از برگزاری این همایش آشنایی مبلغان با جنگ نرم دشمنان و نظام اسلامی و اطلاع رسانی این سنگربانان به مراکز گوناگون فرهنگی، آموزشی از قبیل دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد، تکایا و سایر مراکز فرهنگی می‌باشد.

رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: در همین راستا اداره امور مبلغان همایش علمی کاربردی جنگ نرم وبصیرت تبلیغی را با حضور حجت الاسلام والمسلمین سقای بی‌ریا مشاور ریاست جمهوری برگزار می‌کند.

قابل ذکر است، در این همایش در نشستی با حضور مشاور ریاست جمهوری در امور روحانیان و تعدادی از نخبگان تبلیغ به بحث و بررسی مسائل تبلیغی جامعه پرداخته خواهد شد.

گفتنی است، این همایش پنج شنبه 23 دی‌ماه ساعت 9 در سالن همایش‌ دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود./918/د102/س
ارسال نظرات