۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۹۵۵۵۹
نماینده طلاب فردوس:

بصیرت و آگاهی به زمان رمز عبور از فتنه ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده طلاب و فضلای شهرستان فردوس با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به دین و ارزش های اسلامی، بصیرت و آگاهی به مقتضیات زمان را عامل مهم عبور از فتنه ها عنوان کرد.
حجت الاسلام عباس رضواني نسب مسئول آموزش بنياد علمي فرهنگي شهيد مطهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، نماینده طلاب و فضلای شهرستان فردوس شب گذشته در گردهمایی طلاب و فضلای شهرستان فردوس، با تحلیل فتنه سال گذشته در کشور، هدایت های مقام معظم رهبری را عامل مهم برون رفت کشور از این فتنه دانست.

وی با بیان اینکه فتنه سال گذشته اساس نظام را نشانه گرفته بود، تاکید کرد: با حضور همه جانبه مردم در صحنه و هدایت های روشنگرانه مقام معظم رهبری این فتنه خنثی و تداوم انقلاب اسلامی بیمه شد.

حجت الاسلام رضوانی نسب، بصیرت، تدبیر و آگاهی به زمان را از عوامل مهم مقابله با فتنه ها یاد و تاکید کرد: اگر انسان بصیرت لازم را نداشته باشد، اسیر حوادث شده و در گرداب فتنه ها و بحران ها گرفتار می شود.

وی نقش طلاب و روحانیان را در ارتقا بصیرت جامعه به ویژه نسل جوان، مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: روحانیان هادیان جامعه و پاسداران ارزش های والای دینی هستند و بایستی به موقعیت و جایگاه خود توجه کافی را داشته باشند.

حجت الاسلام رضوانی نسب، در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت کار طلاب و روحانیان، تاکید کرد: خوشبختانه روحانیت با بصیرت همیشگی که داشته است، در عرصه های مختلف به خوبی رسالت خود را ایفا کرده است.

نماینده طلاب فردوس تصریح کرد: طلاب و روحانیان در پیروزی، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی نقش غیرقابل انکاری را ایفا کرده اند و این مساله مورد تایید دوست و دشمن است. /924/پ202/ص
ارسال نظرات