۲۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۹۵۶۹۰
آیت الله موسوی جزایری:

هدفمند کردن یارانه‌ها فصل جدیدی را در اقتصاد ایران بوجود می‌آورد

خبرگزاری رساـ آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که طرح هدفمند کردن یارانه ها فصل جدیدی را در اقتصاد ایران بوجود می آورد، اظهار داشت: این طرح از بزرگترین و پیچیده ترین طرح های اجرایی دولت است که نیازمند عزمی راسخ و استوار از سوی مردم و نظام است.
آيت الله موسوي جزايري در نخستين نماز جمعه شيبان اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شیبان اهواز، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات، اظهار داشت: تقوای الهی به معنای دوری از هرگونه گناه و معصیت، مزین کردن خود به اخلاق اسلامی و پرهیز از رفتار زشت و ناپسند است.

امام جمعه اهواز، با اشاره به بیست و چهارم دی ماه، روز شهادت عمار، یار دیدیرنه پیامبر، اذعان داشت: از ویژگی های بارز عمار بصیرت و آگاهی و جانفشانی او برای پایداری دین مبین اسلام بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به بیست ششم دی ماه، سالروز فرار شاه از ایران، اذعان داشت: 26 دی ماه روز خروش مردم بر علیه رژیم منحوس پهلوی و روز حمایت از امام خمینی(ره) بود که با ریختن در خیابان ها و دفاع از آرمان های دین اسلام، خاستار براندازی رژیم پهلوی بودند.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: اتحاد نا گسستنی مردم، رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) و درایت های حکیمانه او، از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

آیت الله موسوی جزایری بصیرت را مهمترین عامل برای مقابله با حربه های دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمنان همواره در تلاش هستند تا بتوانند از طریق تهاجم فرهنگی و ایجاد فتنه بین آحاد جامعه نظام ایران را براندازی کند؛ از این رو هوشیاری و آگاهی بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان این که حق همیشه پیروز است، تصریح کرد: از دلایل جاودانگی انقلاب اسلامی ایران و پایداری در برابر هجمه های دشمنان بر حق بودن و اسلامی بودن او است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به این که طرح هدفمند کردن یارانه ها فصل جدیدی را در اقتصاد ایران بوجود می آورد، اظهار داشت: این طرح از بزرگترین و پیچیده ترین طرح های اجرایی دولت است که نیازمند عزمی راسخ و استوار از سوی مردم و نظام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره اهداف طرح هدفمند شدن یارانه ها، گفت: توضیع عادلانه بیت المال، بهینه سازی، تخصیص منابع، واقعی شدن قیمت ها و اصلاح ساختارهای جامعه، از اهداف طرح هدفمند شدن یارانه ها است.

امام جمعه اهواز، در پایان خطبه های نماز جمعه، ایران را جزء پیشرفته ترین کشورهای جهان دانست و خاطرنشان کرد: امروز به برکت پیشرفت های علمی و کسب موفقیت های بی شمار دانشجویان، ایران توانست در خاور میانه و حتی در بین کشور های جهان رتبه نخست را به خود اختصاص دهد که این مسأله به برکت تلاش های شایان اساتید دانشگاهی و دانشجویان این مرز و بوم است./945/پ201/ص
ارسال نظرات