۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۹۵۸۵۴
استاندار خراسان شمالی:

همکاری روحانیان و دستگاه های اجرایی سبب تقویت حوزه های فرهنگی می شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان شمالی گفت: تعامل و همکاری روحانیان و دستگاه های اجرایی می تواند سبب تقویت حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی شود.
همکاری روحانیان و دستگاه های اجرایی سبب تقویت حوزه های فرهنگی می شود



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  مهندس ابوطالب شفقت، استاندار خراسان شمالی، روز گذشته در نشست روحانیان شهرستان مانه و سملقان که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: نقش روحانیان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی غیرقابل انکار است؛ تعامل و همکاری روحانیت و دستگاه های اجرایی می تواند، زمینه تقویت حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را فراهم کند.

وی با اشاره به این که اعتقاد پاک جوانان مورد هجمه بدخواهان نظام قرار گرفته است،‌خاطرنشان کرد: این تعامل و همکاری می تواند همچون عاملی بازدارنده در برابر انحراف جوانان و گرایش آنان به سوی ضد ارزش ها عمل کند.

استاندار خراسان شمالی بیکاری جوانان را معضل این استان دانست و اظهار داشت: بیکاری جوانان زمینه ساز مشکلات زیادی در جامعه شده است؛ از این رو نقش روحانیان و استفاده از تجارب آنان در رفع معضلات اجتماعی بسیار تاثیر گذار است.

مهندس شفقت بیان داشت: روحانیان می توانند به عنوان راهنمایان جامعه به تجزیه و تحلیل مسائل اجتماعی و فرهنگی پرداخته و حوزه های فرهنگی و دینی جامعه را تقویت کنند./966/پ203/ع

ارسال نظرات